Extremt glad ! =D
Hejhej ! =D
Tänkte bara skriva av mig lite, är så glad just nu :D
Jag satt och kollade runt lite på eniro och blocket efter chihuahuor, inte för att jag hade tänkt på att köpa någon. Men sen såg jag en chiahuahua tik som heter Maja (se länk- http://kopochsalj.eniro.se/query/sort/-fulldate/category_id/9020000/type_label/S%E4ljes/district_code/54/id/A19011310/ordernr/13/what/gti_info/search_word/chihuahua ) , gissa om jag blev kär ! Jag mailade direkt, och vilken tur jag hade! Det var en familj innan mig som hade köpt henne, men vart tvugna att lämna tillbaka henne pga två utav barnen blitt allergiska mot hunden, så efter en dag kom hon tillbaka :). Vilken tur i oturen tycker jag ! :D Så när jag kommer hem från all semester i September ska jag få hem denna tös. Jag ska åka och hälsa på och skriva papper mm på söndag :).
Ska bli så kul ! =D
(visste inte i vilken tråd jag skulle lägga inlägget i, flytta det gärna om det ligger fel :))
Va kul! :D Lycka till! :)
Och så otroligt söt!!!! :D

Tack, visst är hon :D

Va kul och va söt hon är. Hoppas allt går bra på söndag.

Åh gud vad dyrt! 13000 kr utan stamtavla!!
Men hon var söt.
Hon är jätte söt!!
För nyfikenhetens skull så undrar jag bara vad en med stamtavla kostar??

#4 tack det ska det säkert göra ! :)
#5, Hehe, ja det kanske är dyrt, men vad ger man inte, jag skulle kunna betala en miljon för hunden jag har nu ;)
#6 en med stamtavla kostar från 10.000 till 30.000 :)

grattis! jättekul för dej…
hon var väldigt söt! lite för liten för min smak men 
Vilken söt tjej. Grattis! :)
Grattis till underverket! Så otroligt söt hon var!!

Grattis till sötaste tjejen!
men håller med #5, dyrt för en tjej utan stamtavla…
Grattis, super söt ju ;D

taack ! =D Ska bli så enormt kul :D
Hon är jätte söt! Pengar är såklart inte allt, men förstår inte hur hon kan kosta som en som har stamtavla.
Lycka till med sötnosen!!