Mera Dog foder!
Någon som använder det? Är det bra, kostar?
Uppfödaren till schäfern som jag ska hämta hem använder detta. Fast dom finns inte som återförsäljare i min stad ens. Men han sa att dom kommer hem med påsarna utan att ta betalt om dom inte finns i staden. Men man måste beställa minst två påsar då. Måste ju bli svindyrt att köpa dom antar jag. Eftersom dom har sådan policy. Det går ju inte att sälja utan förtjänst antar jag.

Jag har gett mina hundar MeraDog, men bytte. Tycker inte det var så märkvärdigt foder. Det finns bättre…
Vad dåligt att de inte har priser på sin sida=(
Själv köper jag all min djurmat på www.foderbilen.se De har massa olika o handlar man för 400:- kostar frakten endast 19 kr inburet i hallen;) Vid mer än 900:- helt fraktfritt (Vilket man oftast kommer upp i om man har både katter o hundar)
Deras priser är samma som djuraffärernas men fördelen är att man slipper släpa hem tunga säckar=)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#1# Vad kostade det? Var det länge sedan du köpte det. Han gav alla sina hundar detta plus laxolja i maten tror jag det hette.

400-500:- för 15 kg
Tänkte jag måste berätta. 2001 var jag i Dallas i Texas, Familjen jag skulle bo hos berättade med en gång att i deras hus fanns inga vapen, vilket är vanligt annars, Istället har vi dessa sa hon o visslade, In kommer två Weimaraner, Det var deras vakthundar,:=)) Otroligt vackra intilligenta hundar, Jag blev verkligen förälskad i dem, Men inte vet jag om de vaktade precis, Men stora var de så det kanske avskräckte busar

#4# Ja, jag anade det. Hade ett dyrt foder förut som kostade t o m 590 kr påsen. Då hade vi 4 stora hundar. Det blev lite dyrt som alla förstår. Så vi övergick till Doggy. Faktist märkte jag inte någon skillnad på varken päls eller hull.
Det är väl som alltid högst individuellt. Jag har bekanta som utfodrar med det och är nöjda, jag personligen skulle aldrig servera något annat torrfoder än Orijen.
Blev fel, mitt inlägg om Weimaraner skulle in på den länken och inte bland matdiskutionen, Ursäkta

#8 Misstänkte det.