Dessa förbenade glasbitar!
jag förstår dig man blir så förbannad på sånt, inte för att jag har varit med om det, men det är så himla onödigt, för en vecka sedan var det en sexårig unge som var en bit utanför lekparken där mamman satt med sitt yngre barn, och han gick och klirrade en flaska mot en vägg som finns där, det enda mamman gjorde var att säga…..men vad gör du!? så får man inte göra sedan gick hon och satte sig igen, jag kunde inte låta bli att gå fram och ge henne en ren skitpåse, och be henne plocka upp glaset både för andra barn vilda djur vi har mycket av, och våra hundar,hon fnös men gjorde det i alla fall.
Tarox klev på en glasbit när han var omkring 5 månader också. Folk saknar ju vett, det är väl det enda man kan säga om saken.
Ja usch för glasbitar. Det är lite lättare med mammas hund, honom kan man lyfta vid glas. Är inte lika lätt med Hades. Och glas finns verkligen överallt!
Joo så är det tyvärr här med. Verkar vara en väldigt rolig grej för vissa. Ser dock inte de roliga i det:( Man får gå sicksack ibland när folk har haft "roligt".
Och så blir jag lite smått irriterad på alla tuggummin också! Varför är de så svårt att spotta ut ett jäkla tuggummi i en papperskorg. För de första kan de skada fåglar som äter det och för det andra tar ecko och tuggar på de.. Vidrigt! Och Mammas vovve fick ett tuggummi på benet när han var mindre.. det gick inte att få bort ordentligt så tillslut vart det så att inte håret växte tillbaka där.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Vi är oxå utsatt för glas och speciellt efter helgen, då brukar jag ta med hundarna till skogen.
Också så trött på allt glas överallt, hur kul kan det vara att krossa glas överallt?!
Man skulle ju kunna tro att skogen skulle vara i fred i alla fall, men nej då, på den stigen vi brukar gå så är det någon som krossat flera flaskor!
Är också riktigt trött på de, senast som imorse så kunde jag inte ens gå utanför dörren med hunden, kom alltså inte ut pga att någon ( ursäkta ordvalet) Idiot hade klossat så mycket glad längst hela marken utanför min dörr att de inte gick att komma runt på ett eller annat sätt, så istället fick man gå ut och soppa upp skiten efter andra liksom.
och detta e inte första gången det har hänt, och tyvärr har min stakars vovve fått sin trampdyna uppskuren pga människor som skall krossa glas över allt och inte ta hänsyn till varken andra människor eller djur som kan komma till skada.
www.blueberryhedgehogs.com
Usch å fy för krossat glas :/ Inge vidare att trampa på för nån, speciellt inte för våra fyrbenta vänner som inte har skor som vi.. :/