Shafferinvation i min pool!

Vad sött =D
Haha roliga bilder ^^
Toktant 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Gud vilka fina vovvar. Haha schaffervalpisen är duktig. Han låtsas bara att han är i underläge. Men vänta bara…….
Aj, aj, aj kerstin, inte ha fästinghalsband när dom badar! Måste man inte ta bort det då?

Kerstin, Du får se till att få hem en stilig lättklädd "pool-boy" som rensar poolen från föroreningar och sen kan han få servera drinkar till dig och smaskiga ben till den stilige svarta prisvinnaren!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
#6 Nu är du väl tossig, ta bort fästinghalsbandet på en labbe när han badar? Han badar ju jämt! Förresten så är det giftfritt och badsäker och det fungerar också!
# 7 Hihi, ser en stylad Pudel med tofsar på huvud och ben som servar Amos. Tror du att det fungerar att raka shaffer-Arras o shaffer-Svante?

#8# Så man får bada med det där halsbandet? Inte dom som vi har på våra hundar. Det är väl giftigare då.
Haha konstigt att dom inte bitit sönder poolen än.

Haha varför tror jag dig?
Ajaa…han e ju för söt!!
Vilka härliga sommriga bilder!!
hahaha vilka fina bilder:-)

#9 Giftiga halsband som scalibor od (från apoteket) ska hundar inte bada i, för att fiskarna kan förgiftas av dem. Har Kerstin inga fiskar i poolen kan de gott bada med scalibor.
Örthalsbanden tappar fortare effekten men det kan det vara värt! Då får man byta efter 2 mån istället för 4!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Han är ju så söt å vilken himla söt pool! :)
# 19 *fniss* De såg lite oförstående ut i leksaksaffären när jag ville veta hur hög den var. När jag fick svaret till vilken ålder den var och att man ändå måste hålla barnen under uppsikt fick jag säga att den skulle vara till en valp.
Knasig gammal tant (!!!) tänkte hon säkert då, köpa en pool till en hund!
#20 Hehe, det är ju kanon för vovven att svalka sej i :)) Vi brukar ha en gammal balja (typ i samma stl som din pool) åt Tjatte om somrarna :)

#6 Jag tror nog Kerstin tror att fästinghalsbandet håller dom mega snygga & bra schäfrarna borta.

#22# Haha ja, det kanske hon tror.
HALLÅ!?!?!? Ni verkar ju ha värsta fina vädret ju! :( Här regnar och snöar det :(
#24 Snö??? :O Skojar du.. Vilken osis :/
Nej, jag skojjar tyvärr inte! :( Jag har typ lust att…typ döda snön med en yxa xD
men malin man kan inte döda snön med en yxa ju, elda upp den i stället :-))))))
Det kan man visst, om man bygger en snö gubbbe xD
Snögubbe förstörelse, jag och Rico ska döda alla snö gubbar vi ser! :D Vi är väldigt duktiga på det försstår du, Rico boxar snö gubben i magen med frambenen och jag tar en yxa och dödar hans huvud och sen hans hjärta * Mohahhaa* :D Han får inte våga visa sig igen, han kan ju klä ut sig till en…snö gumma =D
29, skulle inte vilja vara snögubbe hemma hos dig :-))))
#30, hahaa =D
Kerstin, var köpte du poolen? eller rättare sagt vad kostade den? har ju oxå en badglad labbe och ingen sjö i närheten…
Har samma halsband på min nova, valde att inte ha ett med klass 3 gifter på utan tog det med örter istället. sedan vi satt på det har hon inte fått en enda fästing!!! *sååå glad* och så behöver man inte tänka på att hon badar när vi är vid båten, det skadar inte sjön och fungerar fast hon är blöt. *ler*
# 32
Jag köpte den på en leksaksaffär.
Kostade 89:- Hihi, när Bosse levde så delade han och jag en stor pool. Toppenbra!
Vi är väldigt mycket på landet och Amos har heller inte fått en enda fästing!! Så det måste vara ett bra halsband och helt giftfritt och billigt också.
Visst är labbeägare förståndiga?
Oooh, jag tror att jag också ska införskaffa en sån där pool åt mina badglada vovvar! Då kommer fönen att få jobba på högvarv här hemma. =P
#33 Ja, labbeägare måste nog vara ett i särklass förståndigt folk.. bara bra saker. då ska jag hitta en leksaksaffär och handla lite. Min syster tycker jag är överambitiös som vill ha en hundpool.. nu när det är 7 grader ute kan jag hålla med, men det kommer dagar då det är 30+!! (hoppas jag!!!)

#35# Ska ju bli varmare till helgen. :)

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ DET SNÖÖÖÖÖÖAR ÄNNU HÄR.
Jag är avis på dig Kerstin!

ja det skulle ju vara något. men jag har en schaffer, fast hon beter sig som en alaskan husky så då är det väl ok? ;);)
40, stackars dig och jag som gnäller här:-)
#39, jag vill också komma, det är så tråkigt här uppe! =) ändå om det inte finns nån snö, jag varnade ju alla snögubbar, men dom trodde mig inte, så det var bara att hugga ihjäl dom och brinna upp dom i ugnen, så det är väl en vattten bassäng Här hemma, Rico är iallafall glad! :)

Haha skyll på mössen kerstin. :)
Jag kommer också.