terrier??
Heej!
har haft hund sen jag var liten men nu bor jag inte hemma längre så jag har ingen hund,, förutom familjens 2 hundar som är allas kan man säga….. jag bor själv med min kille i en lägenhet och vill ha en liten hund..
finns det nån terrier uppföddare här i närheten eller nån som har en liten terrier till salu?
mycket tacksam för svar..
blandras eller ej spelar ingen roll
Mvh LindaL
Kan ju vara bra att skriva var du bor ;)

Vad ska du göra med din hund? Finns ju väldigt många olika terriers som kräver olika mycket aktivering och olika sorters aktivering……
#1 jag bor i norrbotten :)
#2 jag är mycket ute och ränne :) jag är i skogen på sommarna mycket ute och fiskar ute på landet. på vintern blir det mycket skoter fjällen, fiske, jag ska oxå hålla på med agility (eller hur det stavas)
mvh Linda
putt
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com
Som sagt finns de måååånga olika terriers, så det är ju rätt svårt att bara gå efter ordet "terrier":)
Men hoppas du hittar en passande hund:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
mina favvoriter:
- yorkshrire terrier
- West Highland White
- Terrier Norwich Terrier
- Cairn terrier
- papillon
- jack russel
putt papillon är ingen terrier men jag gillar den rasen oxå
putt
Jag har Norfolkterrier och tycker att de är underbara små hundar. De är alltid vänliga och glada. de orkar lika mycket som en stor hund. De är lätta att ha med sig p g a att de är så små.
Här är länken till Norfolkterrierklubbens hemsida, där kan finnas omplaceringar också om du ringer och frågar:
http://www.svenskanorfolkterrierklubben.se/
/Elisabet
#10 finns det bara den färgen ?
#11 Norfolkterrier finns i olika nyanser av rött, vetefärg, black and tan eller grizzle
hmmm det skulle kanske vara nå :) vad går dom i pris då?
De kostar nu 12000:-. Min hona som nu blir tre år kostade då 10.000:- men nu tar de 12.
Jag har inte haft så mycket tid att vara här inne på ett tag. Kikar in bara lite hastigt.
#13 Du är välkommen att höra av dig. Min mailadress är:
okaaay födder du upp sånna eller?
jag har hittat en hund :) heheh nu får vi se hur det går :)
#15 Jag har ju en hona som jag ska para i augusti vid nästa löp. Mitt kennelnamn är "Krasivis". Jag parade min hona i januari men då blev hon inte dräktig så i augusti ska vi göra ett nytt försök.
oj vad kul :)