Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 809 ggr
kerstinjo
0

Kvällsträning!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På kvällen, när mörkret faller på, ger jag och Marodören Amos oss ut på vandring i skumma parker och oupplysta parkeringar.

Vi tränar benlyft! Och jag lär in kommandon som "höger lyft" och "vänster lyft". För att det riktigt ska fungera bra har jag bundit fast snören i vänster och höger baktass.

Så går vi runt och övar på att kissa som vuxna hundar. Fungerar jättebra!

Kerstin 

miac1
0

Vilken söt hund du har.

Jag måste medge att jag faktiskt aldrig har hört talas om ditt sätt att träna hunden i att kissa med lyft ben Glad Inte konstigt att du gör det när det är mörkt, haha. Nåväl alla sätt är bra utom de dåliga. Min hund skulle kanske behövt träna lite innan han lärde sig själv. Det är fasligt vad roligt det kan se ut när våra små hanvalpar ska ballansera på tre ben i början. Eller hur.Skrattande

gejsa
0

Haha akta dig kerstin så ingen tror på dig. *fniss* Vad får du allt ifrån eg?

Nikkis
0

Hahahah, Klockrent! Jag ska nog ta och testa det på min snart 1 åriga hane som fortfarande(!) valpkissar!!!Oskyldig

Eller inte Flört !

Vill han förbli en fjolla så får han det.

Ursöt valp du har förresten, dom kan man aldrig se sig mätt på.

blackangel
0

gush vilken goooding te hund mumsRäcka ut tungan

lena1
0

hahaha du är så rolig kerstin:-))))

Freke
0

Hahaha… Underbart…

Om du vill att han ska sätta sig?? Har du en tegelsten i svansen då???

Hälsn. Freke

Medarbetare på Beroenden.ifokus & Brott.ifokus

kerstinjo
0

#6 Hemlis

Kerstin 

fettmedkevlar
0

HAHAHA JAG DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR.

kan riktigt se det framför mig..

bruksschafrar.blogspot.com

Medarbetare på Brukshundraser.ifokus.se

gejsa
0

#8# Haha jag kan också det det framför mig för kerstin skriver så bra så man kan leva ut det också. Nästan så man tror att det är sant allt hon berättar. *fniss*

Karmatarerskanise
0

Hahahaha :P

LillMalin
0

Hahaha, den var ju bra Kerstin! xD

kerstinjo
0

*fnys* Skulle inte ALLT jag skriver vara sant? *dubbelfnys* Vad tror ni om mig? Ljuga?? Jag??

Kerstin 

gejsa
0

#12# Nej, kerstin klart vi tror dig. *fniss*

LillMalin
0

#12, det är klart att alla (ingen) tror dig! :P Har själv testat , det funkade ganska bra tills han rammlade framlänges :O :P