Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 978 ggr
Liss
0

Dagens väder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag är lite nyfiken när jag lästen en annan tråd. Hur har vädret vart hos er?

När jag vaknade imorse (om man nu kan kalla de det) så hade jag bara långärmad och jeans. När jag kom in tog jag av mig och satte på mig bikini. De var så man smällte ute alltså.
Försvann iväg och shoppa med mamma, behövde ju för tusan lättare kläder:P Köpte en kjol och ett par byxor ned till knäna.

När jag kom hem igen satte jag mig på balkongen och sola! Hur varmt de var där kan jag inte svara för. Men ute i solen idag har de iaf vart 27-28 grader kan jag gissa på. För just NU är de iaf 20 grader ute:)

Så nu sitter jag här med bikiniunderdel och linne och de är fortfarande varmt! Hur ska de här gå om de fortsätter i samma takt resterande av sommaren?:P Jag som köpte nya skor- dem är för varma redan:P haha!

Ja de vart en hel del prat om ingenting känner jag. Men som sagt är jag nyfiken. Hur har de vart i er del av Sverige?;)

( Min puckade hund älskar solen och vill helst av allt ligga i mitt KNÄ när jag sitter och solar. När de är bastu på balkongen är inte de så skönt. Men tillslut la han sig bredvid på golvet iaf. Och så dricker vi ur samma vattenflaska- en sån som sprutar-se bild :P )

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Vargnatt-]
0

Här har det  varit klarblå himmel och sol hela dagen! :D Gått runt i kjol och linne och bara njutit av värmen, på promenaden vi tog tidigare blev det för varmt för linne också så jag drog av mig till bh :P Tur man går på ställen där det int kommer mycket folk :P

Anders 50
0

Tänk vad ni har det bra ! Inne i min maskin på jobbet blir det som i ett växthus, med solen genom rutorna, trots air-condition. Inte njuter man precis. Önskar man vore Cool

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

SaraC
0

Det har varit riktigt sommarväder idag med :) Har varit ute i solen hela dagen. Kollade termomtern en gång och då var det 24 grader, i skuggan såklart.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

ingann
0

här har det varit superväder hela dagen och är fortfarande=) äntligen är det sommar *glad*

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

Liss
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Haha jaa, så kan minsan inte jag göra. Då skulle jag nog bli mäktigt uttittad! Hade ett par shorts som kändes allt för korta^^

#2 Neh de kan jag tänka mig! ych!

Fast visst är de rätt lustigt.. inte kan väl iaf jag tänka mig att de såg ut såhär bara för 1½ månad sen? (bild)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[jejjas]
0

här har det varit sol och varmt set årets första svalor och har även grillat så nu är det sommar

Kleverin
0

sommar var ordet sa bill. varit på landet hos mormor och morfar, försökt lära nova att när det är 25 grader i skuggan ska man hålla sig till den och inte envisas med att alla ska kasta bollar eller ha dragkamp med en.. själv gått i piratbyxor och bh hela dagen. något kräftaktig i huden nu.. (röd).

Men närking som jag är så kommer detta ju inte hålla sig.. så njut, om en månad är det snålblåst och sedan regnar det till skolan börjar i augusti.. *ler*

silverorm
0

Här vid Göteborg har vi det varmt o skönt, 25 grader i skuggan…solen bara skiner o skiner…Glad