OT. Hemskt påsklov!
Jag är helt okunnig, trodde det höll sig till underliv och läppar.. idé och åka till en läkare som kan titta till det kanske, kan ju faktsikt vara en allergisk reaktion på något.. är man riktigt allergisk kan man få blåsor vid kontaktallergi.
Glad påsk..

Glad Påsk på dig gummsan! Det där lät inte trevligt, men som jag sa, gå nu till farbror doktorn och få medecin så ska du se att du kanske slipper ha så ont iaf.
#1 Nej då man kan få det lite var som helst, en vännina till mig fick det på tummen…..och jag min stackare såg ut som Rudolf med röda mulen för jag fick det på och i näsan och huaaa så ont det gjorde 
En kompis till mig fick det i ÖGAT!
Hoppas du blir av med det snabbt LillMalin!

Åhhh fy för den lede, det måste ha varit för j-ligt!
Ja de var nog inte underbart iaf ;)
isch vad hemskt! hoppas du får lindring så du får ett hyfsat bra påsklov iaf även om det inte hinner bli bra 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#2 Tackar. *lägger till det i min kunskapsbank*
Hehe, läste att det kunde hålla i sig i 3 veckor, och stämmer det, kommer jag dö av trötthet inom 1 vecka till ;) sover jätte dåligt ^^
Usch…har fått munnsår (IGEN) och jag hoppas att det inte är samma sak som förra gången =/

Men usch vad du får utstå då! :(
Har du provat den där krämen dem visar på reklam? en liten minni tub?:) Den funkar riktigt bra faktist..
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hmm…har testat en sån där Gelè grejj, men enligt mig vart det mycket ondare, så jag orkar inte annvända den, samma sak (det var till munnsår) och så testade jag en kräm på armen, där jag hade Herpesen, det gjorde bara ondare och det funkade inte direkt, så jag ger upp, det for väl ta den tid det tar! ;)
De jag pratar om är ingen gele utan den är vit som en kräm.. Den som dem säger ska hjälpa på tre dagar.. den funkar faktist på tre dagar. Och inte gör de ont vad jag vet iaf:)
Har du nån aning om vad det heter?
"Anti" heter den ju.. kom jag på! En vit liten tubb med orange kork.
Hade en kräm en gång också, det funkade inte hellre.
Du kan ju alltid prova.. de är ju inte farligt åtminstone^^
Det jag testade het också nåt med Anti :P