ot. Gooooodag! :D
Tjena Tjena! ;) Hur mår ni= och vad gör ni då?
Själv sitter jag och gungar på (den nya) data stolen, den är lite läskig, för det är som en gungstol ;)
Men ska man sitta på den här stolen, ska man inte ha mycket bakvikt, (inte för att jag har det precis
) för då åker den bakåt, och man blir lite rädd! ;)
haha låter som en spännande upplevelse ;)
Här mås de bra, hade planer på att gå ut och träna med hunden innan spöregnet föll ner över våra små huven, plötsligt var de inte lockande för någon av oss så de fick bli en liten promenad och nu är vi pisseblöta och fryser :P
www.blueberryhedgehogs.com
Stackaars eer! ;)

#2 ja de är riktigt synd om oss, nu stinker de blöt hund med och min soffa blev precis besprutad av en härlig blanding av blöt hund och massa hår ( fäll period ) suuuuck…
så nu blir dagen till att städa kan ja lova, och ingen tvättid finns de heller ledig *suuck*
hoppas du har de trevligt på din nya datastol iallafall :P haha

Jag var på tivoli med mina kompisar 
De va supetkuuuuul :) ….. Fast jag mår lite illa 
Har alla fint väder förutom Göteborg eller vad? nu funderar ja ju seriöst på att flytta för dagen :P
haha, vi har fint väder ;)
Hjäääääälp!!!!!!!!!!!!! MSN FUNKAR INTE!!! *panik* Vad ska jag ta mig till!?!?!?!?! :O
JAAAAA!!! Den funkar igen! Den har varit död iallafall 30 min :O

hahaha :P

De e 17+ grader här och så e de jätte soligt :D !!
#7 lyx, kanske skall flytta då :P blir ju knäpp, om detta vädret fortsätter så kommer dom säkert stänga av träningsplanen igen oxå gah!!!
Stacksts.

#12 Varför inte flytta till Sveriges framsida, så slipper Du ha dåligt väder.
Idag har solen värmt skönt i stockholm
#14 haha sveriges framsida :P det kan man väl diskutera beroende på vart i landet man kommer ifrån :P Här nere så tycker man ju inte direkt att Sthlm e framsidan inte ;)
Funderar ju seriöst dock på att dra mig mot västerås hållet alltså. eller kära underbara värmland :D

#15 ja ja….sitt kvar i regnet Du bara. Snart ska jag lämna min soliga balkong och gå in och laga mat.
#16 hahah!!! jag har en sjuk sambo hemma och man vet ju hur synd de är om killar när dom är sjuka, så ja lär få stanna inne iallafall, laga mat skall de göras med nu ;)
#13 här i örebro har det oxå regnat idag.. inte helatiden, men vad hjälper det med uppehåll när man är sjuk??
nä, och inte har jag städat heller. men köpt godis..*ler*
Här har de bara regnat på natten när ingen ändå är vaken. Så idag var de okej.. inte lika fint som annars men okej.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆