Hundar iFokus

Hundar

Etiketthälsa
Läst 1146 ggr
SaraC
0

Valeriana

Någon som har erfarenheter av det till hund? Vad använde ni det för? Resultat? Några biverkningar eller annat negativt?

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

AnneN
0

Vad är det för något?

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lena1
0

ett lugnande naturmedel om jag inte minns fel ;-)

SaraC
0

Japp :) Rekommenderas att man först provar det, innan vet. skriver ut annat lugnande

Karmatarerskanise
0

Är det samma sak som människor kan köpa på hälsokost?

Namnet på minner om det iaf.

SaraC
0

Ja det är samma

Karmatarerskanise
0

Dom luktar pecka ;) Fungerade inte alls på mig, inte ens vid "överdos" ;)

Men kanske är bra på hund.

SaraC
0

#6 Haha :)

Någon?

Zebben
0

Enligt veterinär så fungerar det inge vidare på hund. Inte på mig heller för den delen..

SaraC
0

Vad tråkigt :/

SaraC
0

Nu har jag iaf köpt för att prova på Valborg. Kostade bara en femtiolapp och det är ju inget "konstigt" i dem, så tyckte inte det skadade att ge det ett försök.

fridaas
0

Min systers faddrar använder valerina på sin golden när det skjuts mkt smällare och raketer då hon är skotträdd, och på henne funkar en fjärdedel-halv sån tablett perfekt tydligen!

Med Vänliga Hälsningar Frida

Kolla gärna in Finntrolls Hembränneri på facebook och instagram.

Zebben
0

Har Du provat D.A.P?

SaraC
0

#11 Okej, vad kul att höra att det funkar för ngn.

#12 Ja, över nyår nu. Märkte ingen skillnad alls på honom :/

SaraC
0

#11 Men oj, vad lite den hunden skulle ha? När jag ringde och frågade sa de 1 tablett per ca 9 kg, var fjärde timme.

silverorm
0

Bra tips iallafall! Ska testa på Missy nu på Valborg…kan knappast skada, hon ska snart löpa o har redan blivit lite känslig… (o här i området älskar folk att smälla smällare…)

SaraC
0

Jaha, nu har Eros fått 1 tablett var fjärde timme från kl. 12 och nu sista kl 00.00.

Här hemma smällde det lite under dagen och han kom då springande och satte sig vid mig, men satt inte och skakade och flåsade som han brukar. Vid 18 tiden började det panga på mer och då var det darr och flås.

Men vid 19 åkte vi till moster på landet och var kvar till ca 00.00. I byn har alla varit så omtänksamma och låtit bli att smälla, eftersom det finns så mkt rädda djur. Hörde lite smällar på håll, men det gick bra. Han kunde till och med gå ut en promis! :)

Vet inte om tabletterna gjorde någon nytta eller hur mkt, men det blev en lugn dag med våra mått mätt iaf :)

Karmatarerskanise
0

Det var ju skönt :)