Taxvalpar

men så söta bäbbar o mamman e fin hon oxå. Lycka till!!!!

Tackar

Men åhh vad söta, taxar som är så himla fina hundar..
Grattis till valpisarna.

Jo, dom är bra goa. Och sötare blir dom med tiden.

Å så söta. Skönt för mamman att dom är ute, den där magen såg rätt så tung ut.
Å, så fina.
Vad kul att det blev så många. (Själv har man då separationsångest då mina små pluttar snart far.
Idag har jag gjort porträttbilder på dom så att jag kan sätta i en sån där avlång ram med plats för just 5 bilder som jag ska ha på väggen) Ska du behålla någon eller ska du sälja alla? Är det svårt att få sålt taxar?
Urgulligt med valpar, såklart :) Och vilken otrolig mage tiken hade! 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

#7 Tur för dig att ni bor långt borta!!!Annars hade jag kommit o hundnappat dina små underverk!!!!
Har själv haft 8 valpar!!!Sååå söta dom var/är!!!En bor granne med mig,tror ni jag blitt en inventarie hos grannen? hihi

Alla valparna var redan tingade. Ville behålla en själv men det blev ingen över.Det var 5 tikar och 3 hanar tingade och det blev 5 tikar och 3 hanar. Var av ena hanen var svart och det var en beställning på just en svart. Sånt flyt har man inte alla gånger. Än så länge har det inte varit så svårt att sälja taxar. Men vi meriterar ju alla föräldradjuren innan parning.
Visst är det lite svårt när dom flyttar, men jag behöver bara gå till mej själv och tänka på hur sjuk man är innan man äntligen får hämta en valp. Jag hoppas ju att köparna känner likadant. Många av köparna kommer flera gånger och hälsar på valpen innan det är dags att hämta den för gott.
dom var söta! =D
Så söta!!! fler bilder vill vi se vartefter de växer:)
Tindra: Vill se bilder på dina änglar oxå ju;)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#12 Har satt in nya bilder i tråden Nu har Tindras valpar fötts