Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundtillbehör-hundprylar
Läst 1642 ggr
Tuff
0

Valphage

Om åtta veckor får vi hem en liten valp och då hade vi tänkt köpa en valphage men borde det inte gå lika bra med kompostgaller?

Sara87
0

Jo, det borde det väl! De tror jag allt :) Det går ju att köpa till många delar så man kan göra hagen så stor man vill! Kul med valp, Vilken ras?? :)

Tuff
0

En west highland white terrier.

Karmatarerskanise
0

Vi hade också kompostgaller. Stängde in vår valp i den bredvid sängen om nätterna.

SparklingTindra
0

Tänk på att kolla så att hålen inte är i storlek så att den kan fastna med t.ex. huvudet.

Fast jag förstår inte riktigt varför ni ska ha valphage?

Mikaela_B
0

Hade också komposgaller som vi hade bredvid sängen under nätterna bredvid sängen när våran va liten.

#4 vi hade de som sagt vid sängen för att underlätta för oss och se till att hon väckte oss på natten ifall hon ville ut. Det var vårat syfte iallafall, sedan för att vårat andra monster gjorde vi samma sak, dels också för att han åt upp allt som kom i hans väg när vi sov när han va bebbis

www.blueberryhedgehogs.com

Cerrolyn
0

Jag hade tänk att skaffa kompostgaller när Ceasar var liten, men jag har inte köpt några än…

**MVH Cerrolyn

blackangel
0

Ja det kan ju vara bra att ha brevid sängen så i början i allafal:)

SparklingTindra
0

#5 hur kunde det underlätta att hon skulle visa när hon ville ut? Jag har aldrig haft valphage/kompostgaller till mina valpar, det är därför jag frågar, det är inte negativt menat. =)

Mikaela_B
0

#8 om de va mitt i natten så underlättar de ju en hel del för oss ifall hon säger till innan så att vi kunde gå upp och ta ut henne istället för att man vaknar på morgonen och har intorkade pissfläckar i hela lägenheten.

så på de sättet så underlättade det en hel del =)

SparklingTindra
0

#9 Men varför sa hunden till när den var i hage? Den hade väl kunnat kissa där istället? =) Haha jag är lite trög. =P

Mikaela_B
0

#10 Hon förvarnade hela tiden egentligen, men inte när hon inte va i samma rum som oss, och va hon ej i hage så gick hon ut ur sovrummet :P förstår du nu?? hihi

AnneN
0

#10 de vill sällan uträtta sina behov på samma ställe som de ska sova så därför säger de till då de behöver ut om den är i en liten hage eller liknande =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SparklingTindra
0

Haha okå. =P Har aldrig haft en hund som gjort inne på natten så jag har därför aldrig funderat på sånt. Men nu fattar jag ungefär vad du menar. =D