Hundar iFokus

Hundar

Etikettavel-och-genetik
Läst 1713 ggr
SparklingTindra
0

Doldafelförsäkring?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Är det någon som vet vad det kostar att ta doldafelförsäkring hos agria? Jag ska ta det på valparna, men jag hittar inga prisuppgifter på deras hemsida. Självklart så kommer jag ju ta det även om det är dyrt, men jag skulle vilja veta.

AnneN
0

Jag har ingen aning om vad doldafel försäkringen kostar, men du kan ju alltid ringa och fråga kundtjänsten =) Antar att det är olika från ras till ras som med alla andra försäkringar

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

nobsan
0

Vi har flockförsäkring, så jag vet inte exakt. Men ring runt lite för det kan kosta olika på olika bolag. Det kan löna sej.

Tezza
0

#2 Vad är flockförsäkring?

nobsan
0

Den kan man teckna om man har kennel eller många hundar. Ganska ny om jag förstått rätt.

ingann
0

Ring ditt försäkringsbolag och kolla:)

IF tog 900kr/3 år (1,5 år sedan) för kull på 4 Norska Skogkatter men om det är dyrare eller billigare för hund har jag ingen aning om.

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

linasvovvar
0

jag trodde man bara kunde dolda fel försäkra dina valpar där man har mamman försäkrad…stämmer inte det ?

ingann
0

Självklart måste mamman vara försäkrad…

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

SparklingTindra
0

#6 Jag ska byta till Agria på Tindra ändå så jag har tänkt ringa idag till Agria om det. Jag tycker att det verkar bättre än det vi har nu. Har jag skrivit nånstans att hon inte är försäkrad i Agria? =) Eller antog du att hon inte var det? Du hade ju rätt iallafall, men jag blev lite nyfiken. =P

linasvovvar
0

#8 Jag vet inte varför jag antog att hon inte va försäkrad i agria, läste nog lite luddigt fick även för mig att någon skrev att du skulle ringa runt och kolla hos olika bolag. Därför menade jag på att jag tror att tiken måste vara försäkrad i samma bolag. DEt va inte meningen förlåt.

SparklingTindra
0

#9 Haha jag tog inte alls illa upp, jag bara undrade om jag hade skrivit det nånstans. =)