Hundar iFokus

Hundar

Etikettoff-topic
Läst 832 ggr
Liss
0

Åh vilken underbar dag!

Idag har de vart sol och fint igen, vilket jag höll tummarna för:)

Så Ecko och jag åkte iväg med mammsen och lufsen till Sörsjön. Vi gick i flera timmar i skogen och fikade i en glänta där solen sken ner just där vi satt. Mumsa på en maka och en bulle med cola och Ecko och Lufsen fick ett varsitt ben!

Så kom vi ut från skogen igen och då fick dem bada! Ecko ser ut som en säl..^^ Han hoppas upp och ner längst vattnet och fångar upp vattnet med munnen när de skvätter. Så simma han en massa, vilket är super bra träning.

Och så torka lite och in i bilen igen och hem till mor min:) Hur härligt som helst.

Mamma och jag kom fram till att vi ska åka dit en gång i veckan! De är både skönt för oss och för hundarna. Visserligen är Lufsen gammal och går sista biten väldigt sakta. Men han behöver de me.. han vart ung på nytt ett tag:D

Hur har er dag vart?:)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Vargnatt-]
0

Låter som en härlig dag ^^

Här hemma har vi börjat dagen med att bli arg på katten som rev ner en prydnadstallrik för att han var hungrig och inte kunde vänta den där sista halvtimmen tills klockan ringde Kyss

Sedan blev det en mysig promenad för mig och Aramis runt elva tiden ungefär, sol och varmt ^^. När vi kom hem satt vi ute på gården och bara njöt av värmen! :)
Nu på kvällen har det blivit en kvällspromenad och nu ligger vovven ute på trappen och sover, fortfarande fint ute :).

Så jag har haft en väldigt bra dag ^^

AnneN
0

Här har vart en toppen dag =) Visst solen försvann bland molnen men det harr ändå vart ganska bra värme =) Gick på stan och surra/fika med en kompis mitt på dagen, sen har jag suttit vid datorn och vart ut och tränat med Velvet som tydligen plötsligt bestämt sig för att vara så super lydig så matte blir riktigt chockad =)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Karmatarerskanise
0

Här har det varit helt blå himmel hela dagen :) Har cyklat min dagliga dos, städat och till och med lapat lite sol. Fast bara lite. Vill ju inte ha exem :/

Snart ska jag se Tyra sen blir det en ny bok att läsa i sängen :) Alltså jag kan inte fatta hur länge det är ljust ute nu :)

Psst lisette, killens farmor har en stuga vid sörsjön :)