Valp bild!
Meen vilken rynkig liten plutt! Min farmor gillar Shar-Peis :)

Jag tycker dom är urläckra. Dom användes väl som jakthundar förr? Eller har jag fel? Är det dom man behöver talka vecken på?
Det vet jag inte, vad jag vet gör man inte det,
det går att spana in fler av syrrans hundar på

"Förr en kamp-, vakt- och jakt hund. Idag en sällskaps- och familjehund." Kopierat från http://www.sharpeiklubben.se/?sida=ras
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Samtidigt som dom faktiskt är ganska fula så är dom så snygga på något vis. Ser stört sköna ut.

Åhhh jag tycker dom är jättecharmiga…..och Frallan var ett väldigt passande namn också ;)
*L* ja dom har sin charm *L* syrran har ju några st men frallan är den som är goast av dom *L*

jag föll som en fura när jag såg reklamen på tv om rynk-krämen, då när hunden sticker fram bakom tjejen snacka om goding =)
Rynkkrämen! , jasså, är det sånnt du kollar på, visste det hela tiden, det var ju just en sånn där kräm du behöver! :D

#9 haha de kan ju bevisa att anti-rynkkrämen fungerar genom att slätaut rynkorna på hunden 
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Ge en puss på nosen från mig också, det är väl det närmsta jag kommer en sån nos =)
Dumma LillMalin det är typiskt dig att komma med en sån kommentar 
Men Anne att du skulle gå på det som är tanris det trodde jag inte *fnys* ;)
Oh my!! dem är ju såå söta dem dära:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#13 det ska jag *L* så fort jag kommer dit *L*
dom är ju bara för underbart goa ju 
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
ja dom är ju det fler bilde kommer så fort jag får dom

*dreggel* söööööötiiiiiisar
såå söta! jag har alltid velat klappa en såndär för att känna om dom är så mjuka som man föreställer sig.
Det finn flera olika hårlag på dom mamma murklan har litte stiksig päls å syster frallan har mjuuuuuk päls sen finns det en päls sort sominte är godkänd inom utstälningar å dom ser ut som skrynkliga chow-chaw (stavning?)
okej det visste jag inte, då har jag lärt mig något nytt idag :)

Shar-Pei är ju så snygga, men det är lite tråkigt att dom ofta får problem just pga rynkorna och den "överflödiga" huden.
Så charmig vovve ^^

Så söt :D.
det va dom bilderna jag fått in mer kommer nog