Hundar iFokus

Hundar

Etikettvalpar
Läst 938 ggr
Lottar8
0

Valp på söndag!

Äntligen ska vi få hem vår valp! Det var så längesedan vi hade det så jag är rädd att jag har glömt vad man ska tänka på o hur man ska bete sig! Vad är de viktigaste sakerna? Lugn o ro, det vet jag. Någon som har något spontant att tipsa om? Det är en trefärgad drever som ska heta Doris! th_consoling1

AnneN
0

rastning då den sovit, ätit, busat och även däremellan…

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

gejsa
0

Åh, vad kul med en valp! Jag vill också ha. Trygghet och mycket kissande behöver den. :)

[lottaeriksson]
0

Precis som #1 säger så är rastningen oerhört viktig. Och sen är det ju ganska viktigt att man inte tar hem massa folk och så de första dagarna, samt inte tar med sig valpen och åker runt till olika ställen med den.

Craz-y
0

men sen när det gått några veckor så är de miljöträning som gäller! Låt den träffa massa snälla folk och hundar! Då får du en trygg och trevlig vuxen hund Glad

Lottar8
0

Jippie, imorgon är det dax!! Jag har aldrig sett Doris, ens på foto, så det är så spännande.Jag kommer inte att sova någonting i natt!

[daniel85]
0

känner igen känslan! vår valp kommer om 30 min! pirrigt värre

Lottar8
0

#6 Åh, din lyckans ost! Då har du fått din nu! Vad är det för ras? Jag måste vänta ända tills klockan 21 ikväll, trist!

[daniel85]
0

# 7 ahh de är sena! de skulle vart här nu… är en labrador blandis =D

Tezza
0

Jag blir allt lite avis på er! Själv får jag vänta till våren 09, men den som väntar på något gott…….

[daniel85]
0

hon är här! och inget nervös alls =D somande direkt!

Lottar8
0

#10 Naw, vad gulligt. O vad skönt att hon är så lugn. Jag räknar minuterna tills ikväll, detta kommer att bli en låååång dag!

[daniel85]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

liten bild bomb =D dock bara sovbilder än så länge =D

[daniel85]
0

trötter

[daniel85]
0

mys

[daniel85]
0

lite tomt utan mamma och syskonen =D men filten luktar hemma =D

Karmatarerskanise
0

Vad gullig :D

Lottar8
0

Nämen vad söööt man kan vara! Labrador är en av mina absoluta favvisar! Men nu ska vi ha en drever till för gubben jagar ju rådjur. Men jag älskar drevrar oxå, så det ska bli fantastiskt att träffa henne ikväll!

Sara87
0

Söööt :) Grattis!

Lottar8
0

Ooh, jag blir galen! De skulle varit här nu….Min sambo säger att hon är jättesöt… Att hon inte passar att heta Doris utan att hon är en Diva istället, som jag ville från början. När man väntar såhär är ju varje minut som en timme!

[daniel85]
0

japps känner igen känslan =D