Lite bilder på Hicka
Jag har lyckats få några enstaka bilder på Hicka där man ser HELA hunden och inte bara en bakdel.

Kerstin, har du inte lyckats med fenomenet att få en blös nos mitt i linsen också? :P

Oh så söta dom var i korgen. Men där lär dom inte kunna ligga ihop så länge till. :)
Jättefina bilder! Älskar den där de ligger i korgen :)
Jag vill ha en hund Kerstin, vi kan byta! ;D
Sötis :) Älskar namnet!

Grymt söt valp! :)

Vilken sötnos! Fint namn.

#3 Pssst! Mamma!
Det är ju en schäfer, Klart hon är söt 

#12#
Precis!

Å så söt!

Men kerstin vi är väl artiga. Vi tycker ju att den är söt!!! :)

Kerstin tycker faktiskt om Hicka (A), jag bara vet det :)

Sån sötnos. Blir lite sugen på valp igen.
Vilken söting.
**MVH Cerrolyn

Mihi, Kerstin.. Vill du byta Krakel mot Hicka? :)
Flidderfladder öron:)

Vilka härliga bilder.
Jag bara måste skaffa mig en ny kamera.
Kan knappt ta kort på föremål som står still 

Gud va snö ni har kvar. Var bor ni eg?
Haha visst är det fina foton.

De bor långt upp i landet. Där det finns isbjörnar du vet 

Haha då måste dom bo väldigt långt upp i landet. Mycket var det iaf. Har inte sett så mycket här hemma denna vinter ens. :)

Haha Nicki, om det nu fanns isbjörnar skulle jag nog införskaffa mig en. :)
gejsa, jag bor uppe i Kiruna.. eller rättare sagt i Jukkasjärvi vart det berömde Icehotel ligger :) *skryter*

VA?! Är jag inte ensam om att ha isbjörnar i min hemstad? fy fabian, jag som trodde det.
Kerstin, det är en Canon EOS 400D, vad har du för kamera?

#30 Okey, ja men då kanske du ska prova på en digital systemkamera. För dom ger bäst bilder om man fotograferar ifart. Men jag har haft en Olympus SP500UZ som var en digitalkamera, allt så inte digital system. Och den kameran var väldigt bra, gick att fotografera en bild i sekunden osv.

HAHA om du tror att vi har isbjörnar hemma i Eskilstuna så är du gaggigare än jag trodde kerstin.

Inte vad jag har sett iaf. Men jag såg något vitt skymta förbi i skogen häromdagen det kanske var en isbjörn. Man vet ju aldrig.

Ja, det var ju därför jag skrev att hon var söt, bara för att vara artig. Vad sen jag o E säger privat är en helt annan sak.