Hrmm...Zebben funderar högt!
Har under en tid funderat på om jag ska bli lite snällare mot Kerstin och hennes Flabbe Ture. 
Har väldigt svårt att bestämma mig…äsch, får sova på saken och återkommer imorgon med besked. 
Kan Ni hjälpa mig så jag inte behöver ligga vaken hela natten.
*ASG*
Zebben "funderar" *asg* var inte det att ta i??
Lägg dig du på soffans ryggstöd, där ni brukar ligga i din familj, och fundera på saken. Håll i dig bara så att du inte ramlar ner på dina siamesiska shaffrar.
*funderar* vore JAG Medarbetare på denna sida så skulle minsann JAG se till att den fungerade!
Hahaha! ; jag tycker inte att du ska vara snällare Zebben, då tror hon bara att hon är bäst! ;)

Schäferägare+labbeägare= trubbel i trådarna
Men Zebben nu måste jag få fråga en liten,liten fråga…..frågar du Dom om hjälp…du är ju för 17 schäferägare du vet ju allt 

#3 Jo, jag vet att jag har rätt! Man är ju som Du säger schäferägare, vi måste ju bara ha rätt.
Men man måste ju visa sig lite ödmjuk också. Kan ju inte köra över alla så där direkt, man måste komma lite från sidan och tackla dem. 
# 5 Samma taktik som Fjante-Svante körde mot A-valpen Amos, tackling från sidan. *suckar* så typiskt shafferaktigt och dömt att misslyckas.
Häromdagen var det två shaffrar här och suktade efter Amos. Jag riktigt såg hur avundssjukan lös ur deras ögon. "Tänk om vi ändå hade varit en söt labbevalp."

*fnissar*
Ja, det var precis vad de tänkte.
(Hört talas om ironi någon?) 

Haha du vill nog inte veta vad dessa kloka shaffrar tänkte när dom såg det svarta monstret hemma hos dig kerstin.

Klok kvinna *pekar på Gejsa*

Sträcker på lilla mig. Hihi jag vet.
Nehe! ;) ;D

Joho!
nehe xD

Vilka otroliga ordföråd Ni två måste ha. 
Jag ja! :D jag har jätte bra ordföråd :D

Jag med. :)

*fnissar*
aa :D