Min dag
Började tidigt, det var fortfarande mörkt ute när matte tog den här bilden. Det är därför mina mörka, vackra ögon har blivit vampyrgula. Jag ligger på min favoritplats bredvid mattes säng. Vet inte om matte inreder sitt hem efter mitt utseende, men när man ser denna matta kan man ju undra 
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Det var fint väder på förmiddagen, men när jag och matte skulle ut så hade det blivit alldeles grått och regnade lite. Här poserar jag på bron över älven, vi är påväg till mattes föräldrar!
Framme! Men det var bara mattes mamma hemma så jag blev lite besviken. Dessutom var hon inne i badrummet och städade, var tvungen att gå in och försöka hämta henne, jag vill ju ha köttbullar eller korv när jag kommer!
Tack o lov bjöd matte på leversnittar. Snygg stil jag har va?
När leversnittarna var slut tröttnade jag och gick för att leta efter något skoj. Matte hittade mig fnissandes i vardagsrummet
Fina bilder ^^ Härlig dag du verkar ha haft Eros! Inte som här när matte och husse lurade ut mig i vatten (okej jag erkänner, jag tyckte det var kul!). Nu ska jag också sova, natt natt! /Aramis

Han är så fin =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Eros; låt mig skriva som såhär; Hade jag inte haft Hades, och jag hade planerat mitt hundval, då hade jag faktiskt tagit Eros. Eller oj, vad skriver jag, jag menar en japansk spets 
#8 Tack för det :) Godnatt på er, sov så gott!
#9 Tack Anne :) / Eros
#10 Haha vad roligt Hera, fast Eros stannar ju här ;P Men kanske blir en jappe nästa gång då? Bara du o jag vakna den här tiden på dygnet ;)
Eros; Nu är det nog bara jag vaken ;)
Men ja, det är inte helt omöjligt att det skulle kunan bli en jappe nästa gång om det blir en nästa gång :) Ganska troligt faktiskt. Antingen det eller fjärilshund.
Man är ju eftersmart angående storleken ;) Älskar visserligen stora hundar, men det var mkt roligare då man inte behövde leva med håren och allt de blöta ;)
Hihi ja, då var det bara du uppe!
Jag tycker ju också om stora hundar. För mig är Eros en liten hund, mindre hund än så vill jag inte ha :) Men ja, det bli mer sull och annat ju större de är ;)
Idag har Eros och Hulda varit på promenad och åkt bil ihop :) Vi vågade inte släppa dem lösa ihop ute, för att vara helt på säkra sidan eftersom Hulda nyligen slutat sitt löp. Men de fick busa lite hemma hos oss.
Nafs i örat :)
Men vad det krånglar att lägga in bilder! Ger upp.. För tillfället iaf.

Vilka härliga bilder på min snöboll Sara ;)
Tack så mycket :)