labrador valpar =D

Så söta de är =)
Vilken uppfödare kommer de från?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Jättesöta 
Vad är det för ras mer än labbe i dem?
#5 he eh reultat av en tjuvparning =)
# 6 det är 6/8 labrador, sen, 1/8 golden och delas restan av schäfer, rottis och springer spaniel (osäker på stavningen) =) så en liten blanding =)
men väldigt söta och sociala =D

Japp, de var supersöta
Vad kostar de om man får vara nyfiken?
vit bringa får ju labbar ha, men trefärgade labbar har jag aldrig sett, kommer säkert från rottisen.
#9 4000:-
#10 ja en av dem hade verkligen fått rottis generna rätt häfigt =) den var super sött verklingen stack ut i mängden =)
Super söta!!!

Har du bestämt dig för någon då? Jättesöta. :)
#11, snacka om att vara blind, trodde först det stog 94000 

#14 lite väl dyra valpar vaa… men jag läste lika tokigt jag oxå o fick läsa ett par ggr innan jag fattade 
Fånga dagen - i morgon kan det vara försent!!!
#13 jo vi fastnade för en liten tjej som kommer flytta hem till oss om 2 veckor =D hon var inte den lungnast och inte den busigaste =D kom fram till en när man ropade på henne… åhh blev så kär 
#14 ha ah ser lite dumt ut lurar en… skulle skrivit en punkt eller likande efter 9an =D 9 4000 det vorre något det 
bild på henne men hon vände sig precis om när jag fotade sen tog batteriet slut… typiskt
Men så söta! Kul att ni ska skaffa valpis, hon ser ut att va söt, bakifrån iaf ;) De där batterierna tar alltid slut vid fel tillfälle :@

#14 *skrattar* 94.000
Det vore något det

Söta! :)