Hundvakt
Vilken höjdare! igår kom grannen och frågade mej om jag kunde vara hundvakt. Jo sa jag, hur länge då?
en hel månad :) då de ska resa bort. Hunden heter Charlie och är en Lakelandterrier [svart blå]
Jag har alltid tyckt om vovvar men inte kunnat skaffa en pga av den lilla tid jag har. Men skulle jag kunna köpa en vovve skulle jag helst vilja ha en shetland sheepdog, flatcoated retreiever eller en afghan hund.
ville bara skrva av mej. Det ska bli så att ha hund i en månad + att jag får pengar för det ;)
tyvär har jag ingen bild på honom men det lär komma ;)
har du en Lakie, så lägg upp en bild :)

Vad kul =) Hoppas allt går bra då =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
vad roligt:-), lycka till….

jodå, det kommer säkert gå jätte bra. Min bästa kompis har vovve oxå, bishon havanes (STAVNING?) och hon ska oxå vara hundvakt åt en Chihuahua. Så hon kommer säkert hjälpa mej om det blir problem.
det värsta är att de har ett saltvattens akvarium, vilket är jätte svårt att sköta :S men han får väll förklara för mej hur man sköter det då ;)

#3 om inte annat så kanske det finns någon inne på akvariefisk.ifokus som kan förklara hur ett sådant akvarium ska skötas =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

#4 där skriver jag endå en hel del eftersom att jag har tre egna akvarium ;) men jag ska be grannen förklara för mej.
men haha, tänk om han kommer hem från semestern så e alla hans malawi ciklider döda :P
Aww, Lakelandterriers är ju hur underbara som helst. =) Det var min drömras när jag var liten.
Va roligt att du ska va hundvakt! :) Lycka till!

#6 de är jätte fina! och han e ju så söt när han e sommar rakad. vi har väldigt bra kontakt med grannanrna oh förra sommaren var jag ute med charlie så mycket jag kunde. men tyvärr så blev det inte sååå jätte mycket.
ska bli jätte kul, dessutom att få bevisa för mamma att jag kan ha vovve. Även om mina tankar är långt ifrån att skaffa en :) *man kan ju alltid drömma*
#7 Jo, det ska bli väldigt kul! tack så mycket :)