Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 1034 ggr
Ham-Madam
0

hundträff 29/3 kl 12 i järfälla

den 29/3 kl 12 är ni välkomna på träff.

vi ses på gångvägen vid barkarby station(gångvägen mellan spåret och motorvägen). åker ni tåg så gå till vänster när ni kommit ner  för trappan.

vi går till rastgården (inhägnad) i jakobsberg, den i kurvan på snapphanev.

tänkte att på första träffen kan vi prata ihop oss om fler träffar och var de ska hållas + vilka aktiviteter ni vill prova på.

medtag fika till er och er vän/vänner(hundarna)

välkomna

skriv gärna upp här om ni kommer så jag vet hur många jag ska invänta.

LillMalin
0

Vart är Järfälla?

Zebben
0

Norr om stan, stockholm

LillMalin
0

Okej! =)

Ham-Madam
0

putt

Ham-Madam
0

http://kartor.eniro.se/

skriv i sökrutan barkarby station så får ni upp var vi träffas

Ham-Madam
0

putt

Silenos
0

Hade gärna kommit, men måste jobba.

Nattali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

gud, vill jättegärna komma, men fick hunden igår. så kanske lite taskigt mot henne. sen är hon inte van att va i stan :/ bara ute på landet.

Ham-Madam
0

nu har jag å våra två varit ute i det fina vädret.

ett försök att få ihop till en träff gjordes så nu slipper ni mej.

lena1
0

9, vad menar du med slipper dig??,det är massor som skulle vilja träffas här på i fokus, men vi bor ju överallt i sveriges avlånga land….och dom som har svarat dig tycker då jag har haft en godtagbar ursäkt för det,sånt får man ta tycker jag.

Ham-Madam
0

#10 det jag menar är att jag lägger de hundträffsplaner jag hade i en säck å gräver ner.

varför planera in saker när de som anmält sej via pm inte ens kommer el så mkt som slår en pling.

hade planerat in saker å tänkt lyssna om intresse fanns för bla spår.tänkt lyssna vilka platser man kan hålla träffarna på så de hålls på olika platser i sthlm.

önskar lycka till å hoppas nästa som tar på sej att fixa träff har mkt bättre tur

lena1
0

11, då förstår jag men då tycker väl jag att du hade kunnat säga det till dem via pm då, folk i tråden kan ju ta illa vid sig…..hoppas det går bra med ditt spårande ändå.

gejsa
0

Kom ingen alls menar du? Mycket dålig stil av dom som sagt det tycker jag.

Nikkis
0

Ham_Madam: Synd att ingen kom, jag hade gärna kommit om jag blev medlem här tidigare, jag vill väldigt gärna komma ut och träffa fler likasinnade människor, så om du har intresse kvar så kan du PM:a mig.Skrattande