Hundar iFokus

Hundar

Etiketthundträffar
Läst 800 ggr
PaaatyPalm
0

Hundträff - skåne

Hejsan, är sugen på en blandis träff. Kanske runt maj ? Är ni sugna så skriv :P . Är själv sugen och försökte starta upp en från vovve.net i höstas men det blev bara jag och en annan som har setts några gånger nu. Men hade varigt jätte kul :P .

Man hade ju kanske kunnat vara på en hund klubb ? Där man kan tästa på typ Agility och allt det andra som fins, även promenera. 

Kom gärna med alternativ och sånt.

Skrev samma tråd på blandis först men tänkte sedan att det kanske är mer folk som är hund ägare här ?

Men iallfall. Sjöbo är ett exempel kanske ? de har Agility hinder, Apellplan, hus, grill mm & man får innnte glömma den fina & mysiga skogen, skit stor.

20 årig djurgalen moder* 

Www.windsoropalm.weebly.com

PaaatyPalm
0

Puuutt

20 årig djurgalen moder* 

dib_skinny
0

Det måste vara plats som passar till alla, inte bara bilägare. Klart att det kommer inte att vara nära till alla. Som jag vet i Sjöbo går inte bussar så ofta :(

PaaatyPalm
0

nja, vetinte riktigt om det :P ,  bor själv i Ystad nu men flyttar dit nästa vecka. Men  lixom jag skrev också att det va ett alternativ, ni får ta o komma med alterna tiv isåfall om ni inte tycker det :P . även månad/dag :P

20 årig djurgalen moder*