Första bilderna...
…med min nya kamera!
Tagna i mörker så lite brusiga kanske och Eros har lysande ögon :)
Min lillasyster och Eros i soffan. Syrran är sjuk, så Eros klämde ner sig på sin favoritplats och muntrade upp henne lite :)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Haha har ni slappdag idag eller?^^ Båda sitter med myskläder och har chips och grejer:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hehe ja syrran är ju sjuk och jag är fortf. inte heller helt frisk. Korten är tagna igår kväll och idag på förmiddan när vi låg o käka chips och glodde på tv :P
Mysiga bilder :)
#8 De låter iof mysigt.. men krya påå er då:) Bra att ha en myshund som tar hand om en också;)

Snacka om att ha det mysigt, nu menar jag inte det där med att vara sjuk men att få slappa en hel dag i morgonrock. Jag vill också ligga och mysa med Eros i soffan 
#10 Haha tack :)
#11 Japp, men nu är det färdigmyst och dax för måndag igen ;) Tänkte försöka fota Eros ute lite i morgon, hoppas det är lika fint väder som idag :)
Eros skickar en riktigt god gosepuss Lotta!

Mums jag tog precis imot den….tack lillgubben =)
Här har vi haft jättehärligt väder idag, i solen på våran terass var det 18 grader..mumsigt värre =) Nästan all snö försvann och en krokus tittade faktiskt fram ur våran gräsmatta *ler* kanske, kanske blir det äntligen vår 
Låter supermysigt! Men vad tusan, i morse när jag vaknade var det ju grått, tråkigt och REGN! Har inte regnat på månader, så måste det göra det precis när jag tänkt vara ute.
Japp här är de också sol och skönt! Kunde t om ta av mig halsduken idag, för de blev för varmt:) De är 15 grader här men var visst 24 grader i solen igår:)
Men fy fan, här är det gråare än gråast. Hoppas det drar neråt under natten :P
xD