Har du en hundbok/hundpärm...
… eller tävlingsbok där du samlar resultat av olika slag eller annat?
Vart köpte du den?
Jag har en egengjord pärm som jag samlar alla hundens papper i. Vi tävlar inte, så det kanske inte räknas med i din fråga?
Medarbetare på jack russel terrier
jag har en egngjord pärm för alla mina hundar jag haft, och där samlar jag alla papper och rosetter diplom osv osv dom fått genom åren…kan inte kasta dem fast dom före snodden är borta, det är kul att gå tillbaka och titta på och minnas ibland;-)

Jag har en helt vanlig pärm där jag samlar alla djurens papper
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Samma som Anne_N.

#1 Allt räknas
Fast jag är på jakt efter denna typen av pärm.
Vet att det finns massa olika, men denna från SKK är den enda jag hittat.
#5 Var finns den?
Menar du dessa typer av böcker som är lite som "mina första år-böcker" för barn? :)
Själv har jag en pärm med alla papper. Men har också gjort en egen bok på en sådan internetsajt, det kan ju vara ett alternativ. Då kan man fylla i de uppgifter man vill på en gång och göra tomma fält i boken osv.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

#5 hur ser dem ut inuti?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
En sån som #5 visar har jag åt tindra som jag har köpt på en utställning. http://www.skk.se/shop/skkshop_skkovrigt.htm Den går att beställa därifrån annars. Jag tycker att den är ganska bra.

#6 nej, nej, inte som en "första året" barnbok.
Deä är en liten pärm kan man säga. Som ett halvt A4 papper, och med plastfickor i.
Jag har tänk att ha stamtavlan, beskrivningar från utställning, MH mm mm i den.
Liten och smidig i storleken om man jämför med en vanlig pärm.
#7 bara tomma plastfickor

Jag har en "tävlingsbok" från skk, typ som #5 fast det står tävlingsbok istället för hundens bok. Vet inte vad det är för skillnad på dem. Fick med den när jag köpte Liza. Till Elvis och Mitzy har jag vanliga mappar där jag samlat alla papper.
#9 Jaha, men en sån har jag ju t.o.m, haha
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Jag köpte en A5 pärm och fixade lite med den…
Kan ta kort på hur jag gjorde om du vill.
#10 Jag har både Hundens bok och tävlingsboken, det är bara texten som skiljer sig, jag tyckte inte att den var såå bra så det inte går att fylla på med fler plastfickor.
**MVH Cerrolyn

Mm, gör det 

*fnys*
Inte då! Är så stolt över min mes 

Det där var ju oxå rätt smart. Och så kan man ju ha så många plastfickor man vill.
Japp, eller så många som får plats
.
**MVH Cerrolyn