Vilken go'bit! (kidnappningsvarning)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Haha han kan jag också nappa =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag hundnappar den o skyller på rånarna i artikeln;p
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Eftersom jag inte har fått lov att hundnappa en endaste hund här på HiF, så får inte ni heller.
(Utom en viss Ar…..)
Säg nu inget, min vapendragare!
Förresten så har jag ringt Alfons Töntbull idag och han har lovat att avstyra alla hundnappningar! Han hälsar alla och har ännu inte träffat på några livsfarliga grodor.
Haha du får nappa Åskar varje kväll kl 23 om du vill *s* men jag vill ha tibax han vid 23.30 när han är trött;p (han kör race runt hela lägenheten då o har tagit för vana att tvärvända uppepå mig när jag sitter eller ligger i soffan)
Alfons kan ju prova avstyra=) Jag kan ta hem honom oxå=)))
/Ingalill
Va är de här för en sötnos?? Din Kerstin?? :)
Åh vad kul med liten valp hemma ^^

Åh, grattis till lilla voffsingen. Vad roligt! :)

Kromosom och Amöba.
Vilket namn vill du ha? 
/Ingalill

Åhhhhh vilken söt liten svart bulle…..Kerstin nu måste du flytta lite närmare mig, jag vill också kramas och pussas med en valpis *sjukt avis* Grattis till lillbullen 

Haha! Tänkt dig Krille springa omkring på klubben och ropa
"-Svaaante, Svanteee"

Svante och husse Fjante. De kommer bli ett bra par de

Svante!!!! Snacka om att förnedra en ståtlig schäfer…Nicki då svek fantasin eller 
Krille kommer säkert ha jätteskoj, men du glöm inte säga åt honom att ropa högt på Fjante också *ASG*
Vilket radarpar Fjante och och svärfar utan kromosom 

Ska ni köpa valpar både mor och dotter? Var är din schäfer då Nicki? Hade inte du en? Eller har jag bara drömt det?

Haha jag håller på Nicki ja. DET är en valp.
Men har hon fått ta bort sin nyss eller? har jag missat det?
Vilken kennel ska hon köpa ifrån? Hon fick väl inte papper på hunden eller hur var det?

Nicki ska ha en till schäfer, och hon får hem sin i morgon…jag är så avis så jag ligger på golvet och skriker 
Och Kerstin får hem sin lilla svartbulle i april *dregglar*

Så hon ska ha två schäfrar och vi inga!!!! Det är orättvist faktist.:(

Natti natti kerstin. Glöm inte att ta ur tänderna och lägg dom i glaset nu. :)

Natti natt och dröm nu så sött om valpisen =)

Haha jag minns ju att du berättat om att du lägger dina tänder i glaset bl a.
Du är säkert snygg! Har man dålig syn så är ju alla snygga. *fniss*

#31# Jag försöker och försöker att vara lika rolig som du och Lottapottan, men det är banne mig inte lätt. :)
Åhh.. vad kul Kerstin! förstod att du inte kunde vara utan allt för länge:D
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#32, nej, det är inte lätt Gejsa! ;) Men jag tycker faktiskt att jag lyckas bra med det ändå! ;)
va kul för dig. kändes tomt uitan hund hemma kan jag tänka mig… du sålde töntbullenm åpga av att han triovdes bättre på landet elleR?

Mmmm sicka sötingar, den bilden tror jag faktiskt inte jag sett förr =)

#37 Kallar du dem för sötisar *fnissar*
#24 Väntade några dagar så att du skulle hinna skrika klart.
Men nu tror jag du lugnat ner dig lite och vilat stämbanden, så varsågod att kika på min nya tråd, ta en halstablett och skrik lite till 

*skriker fortfarande* fast det väser nog bara ur truten nu, du är nog den värsta retsticka jag träffat på….bannade sk-t
Och till på köpet går jag med blindkäpp så nu håller Jonny på att lära upp Skorpan till blindhund….han är ju alldeles för snål för att köpa mig en schaffer, det tar då aldrig slut på mitt elände 
Stackars dig Lotta!!!!! ……………..du ska veta hur jag har det då! 
mitt liv har nyss börjat, så nu tycker jag Inte att du ska klaga! :D

*ASG* Ser farligt ut, valpiständer från ena hållet och storkäftständer från andra….bättre en hoppahögt piller kan jag tänka mig, stackars husses hälsenor eller 

#43 Okay Kerstin jag tycker synd om dig också…fast du kan ju hoppa upp på en stol för du är ju åtminstone smart och det har vi ju konstaterat att det är ju inte karlar….deras hjärcell är ju ständigt på rymmen 
dina också Lotta!

Dumma Malin!!!
Jag är bäst som en häst xD