äntiligen =)
Måste bara få skriva av mig lite :D … min husky hanne Plex, född 2005 varit en hund som äter dåligt , sommaren 2006 sa veterinären att han borde väga runt 25-27 kilo och då vägde han bara 18 kilo . då han slutade äta helt så for vi och kastrerade honom och genom det så syndes inte revbenen efter ett tag =) men fortfarande så åt han knappt . vetrinären sa att det ända va att försöka ,ville han inte ha så fick det va. februari 2007 så skaffade vi oss en till hund en oplasering som åt upp hans mat men han brydd sig inte nå mkt om det . och så har det fortsatt tills nu efter jul då bestämde jag mig att han bara fick äta varannan dag för då åt han bäst , nu äter han 2 ggr /dag och nu syns knappt ryggraden och han börjar få normalt hull och det känns så fruktansvart bra att jag inte vet vad jag ska göra jippie =)
första bilden är på han som valp

Vad skönt att han börjat äta bra nu =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#2 joo jag hoppas bara att det håller i sig =) och nu kan han ju börja bygga lite muskler =) som han inte kunnat förut:D

Har ni bytt foder eller gjort några andra ändringar nu i samband med det han började äta som kan ha gjort att han äter bättre?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
jag gjorde ett misstag när han va liten och bytte foder ganska många ggr , + att jag typ testat massa olika foder. sen fick han äta purina adult , sen när min andra hund kom så åt hon revir bas verkligen ett skit foder och då hittade jag han i foder tunnan där hennes mat var så då fick ha äta det men gick inte upp på det utan sket mest :/ sen så bytte jag till purina på båda men det vart inge bättre ,
utan det jag gjorde va och ge han oregelbundet varannan dag ibland 2 dagar i mellan ibland fick han en gång varje dag så jag lurade han lite psykiskt där , att han inte fick mat hela tiden så han kände att det spelar ingen roll om jag inte äter för matte kommer ändå med mat så nu äter ahn 2 ggr / dag ibland så blir han utan bara för att behålla matlusten
måste även till lägga att hela kullen äter dåligt . han aldrig varit sjuk pga att han ätit dåligt
men förut åt han inte ens våran mat så är verkligen nöjd med att vi får i han torrfoder :D plus att han börjat gå upp i vikt :D
måste bara putta upp den hela världen ska veta ;P