fodertips
Hej!
Jag har märkt att flera tikar blir kräsna i maten efter första löpningen… Är detta normalt? Har ni tips om billigt och bra foder med hög smaklighet?
Skicka helst ett privat PM/mess eller maila kacka@hotmail.com

Hej
Jag vet inte vad du bor.
men hoppas att du kan ge henne Bravohundmat.
Länk: bravo det finns på sidan även en flik så du kan se vad återförsäljanrna finns för detta fantastiska foder.
Dem har både torrfoder och färskmat.
LYCKA TILL! 
ja det fanns ju återförsäljare lite var stanns… Det är inte min hund men för själv har jag bara hanar, men flera har sagt att deras tikar äter dåligt efter löpningen… Tänkte hör om det finns extra smakligt foder för kräsna hundar…

kacka…
bravo är x-tra smakligt, ungerfär som oxfilé 
Det finns en mat som är fryst i "korvar" =) som ska vara mycket aptitlig. Tror den heter First class eller nåt liknande. Kan kolla upp det.
Min tik äter inte alls en tid efter löpen. Det är så irriterande och ju mer hon matvägrar, dessto sämre mår hon =(
När hon var som värst för nåt år sedan skrev veterinären ut kortison till henne, för att få igång aptiten. Det var inte roligt att behöva ge. Men det funkade, hon började att äta.
Man kan ju undra om barnen blir lika bortskämda som våra djur…. om inte barnen äter upp lagar man väl inte någon ny mat? Hunden äter när den blir hungrig!
tack för alla tips… ska vidarebefodra dem…

Bravo tycker jag funkar jättebra! Har gett det en längre tid till båda mina hundar. Tyvärr fick jag sluta med det eftersom jag flyttade och har alldeles för liten frys nu. :(