OT:GO DAG! ;D
HEJ på Er!!!!! :D hur mår ni? och vad har ni hittat på idag?
Själv har jag varit ute med Rico och gått, när Rico sprang lös så kom det plötsligt en löspringande nån terrier ras(om jag har rätt nu) det var lite läskigt, så jag ropade på Rico, som kom springande på en gång, och igck tillbaks samma väg…..men sen gick allt bra! =)
God dag!:)
Här har vi precis varit ute på en skön långpromenad i vårvädret! Såg vårens första fjärilar och lite tussilago (tror det stavas så?)! Fotade en glad Aramis som var jätteduktig när vi tränade fot och hit :). Nu är det bara lugnt resten av dagen, lite plugg kanske och ikväll ett glas vin till melodifestivalen :).
#1Seriöst vad orättvist Kerstin! =) här har det varit snö sen oktober ^^ men ja älskar snö, så för mig gör det ingen ting! =)
#54, aldrig, vill inte bli atackerad av tantisar, det finns väldigt många i det området har jag hört *funderar* :D
Men va skönt ni verkar ha de då! Visserligen börjar blommor titta upp här, men har inte sett en enda tussilago ännu.. och halsduken är på fortfarande:) Men ingen snö! TUR DE! annars hade jag gått i ide..
Här är de inget roligt som händer idag. Är helt slut ärligt talat.. dans tar på krafterna^^
Men om jag kommer ihåg, blir de väl melodifestivalen med alla dessa skitlåtar.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Hahaha! ;) du verkar ha skoj Lisette! ;) men han Björn Gustavsson ;) han är ju bara för bäst! ^^
Njaa.. inte så jätte! Att dansa hela kvällarna två dagar i rad är uttröttande. Så blir en slags trans idag..
Jo de är det enda som är bra med melodifestivalen. Björn!!!:)
aa :D hn är ju född som komiker ^^ :D
14 grader här idag :/ JAG VILL INTE HA SOMMAR OCH VÄRME!
Ska snart iväg och handla räkor som vi ska käka till melodifestialen :)
Joho! när jag fyller år ska de vara VARMT! de har de vart varenda år hittills.. så man kan vara ute på balkongen i t-shirt! men verkar inte riktigt bli så i år:(
Just nu regnar de här.. men ser rätt mysigt ut faktist, för solen lyser fortfarande. Men de är bara 5 grader varmt:( Har iaf bytt jacka till vårjackan nu.
HEJJA BJÖÖÖRN!^^
Nä, jag e besviken på honom. Har var mycket roligare i början. De sista gångerna var han inte rolig tyckte ja.
hehe.. de kanske är för att han starta så starkt. Så man fick för stora förväntningar på honom;) Den första akten sög.. men andra akten tyckte jag var redigt bra.. dock mycket från dem andra gångerna.. men de var ju de som var bra!
Är nog lite kär^^
:P
han var rolig när han läste den där dikten! ;)
Nä, luuk har ju mer humor än den där konstiga björn… vet inte hur de kunde hyra in så dåliga underhållare som han och hon som gör "intervjuverna" efteråt..
Här hade jag hopp om att för första gången ha sol på valpkursen idag, men nu så mulnade det på och hoppet försvann.. är väl mulet och snålblåst idag med, tur det är så roligt att man glömmer vädert!!

Idag ska jag göra ingenting tror jag. Kanske gå ut och gå en sväng med vovven, men skogsarbetarna är säkert framme igen så kanske inte heller.. jag är "inte" alls lat (A)
Men Luna trivs bra med att jaga katterna här hemma ist. ;)
Så måste jag göra upp en lista över vad jag ska köpa nästa vecka. Nytt lås till kaninernas utebur, grönsaker, hö o sånt.. sen är jag pank igen. ._. men men, ska man ha djur så ska man.
Med vänliga hälsningar, Sanna Johansson
Besök gärna min blogg :)