Hundar iFokus

Hundar

Etikettpresentationer
Läst 981 ggr
Karmatarerskanise
0

Pang - du är död!

Hahaha :)

Nu har jag lärt Hades att han ska lägga sig ner på sidan när jag pekar på honom och säger PANG! Visst, han ser inte så död ut, han sprattlar, och han gör det inte var gång, men han är såååå duktig :)

SparklingTindra
0

Haha vad kul. =) Det är kul att se att dom fattar

Karmatarerskanise
0

Han gör det när jag är ensam med honom, men när jag vill visa husse gör han inte de ;)

SparklingTindra
0

Haha så brukar min också göra. =P Då blir jag irriterad och säger men hon kunde alldeles nyss, jag lovar! Och ingen tror mig.

Karmatarerskanise
0

Hahaha precis :P

kerstinjo
0

Sprattlande döing? Förståndig vovve, fattar du inte Hera att det är dödsryckningarna han så stolt visar!Glad

Kerstin 

Karmatarerskanise
0

Hahahaha nej det har jag ju inte tänkt på. Så dum jag är ;)

Jennieabramsson
0

Vad kul! :)

Jag skulle nog aldrig kunna lära mn hund något sånt eftersom att han gör allt så sakta. :P Han kan lägga sig på sidan, men det tar lite tid, haha. :P

Karmatarerskanise
0

#7 Men inte behöver det gå snabbt. Man kan dö långsamt också ;) Hades gör det inte snabbt vill jag lova.

V-lang
0

*ASG* Men Hera det är säkert man har dödsryckningar först…tänk att Hades vet det men inte du Oskyldig

Skorpan blir likstel på en gång när man säger pang, hon slänger sig ner och spretar med benen och huvudet ligger någon centimeter från golvet…den du Cool

Zebben
0

Har en kompis som tränat in detta på sin hund.

när hunden kommer springades/gåendes på vägen så kan hon skjuta honom och säga pang! Då, oavsett hastighet, så faller han omkull och ger ifrån sig ett mkt högt stönande ljud innan han till slut ligger blickstilla. Är helskönt!! Så snyggt….

V-lang
0

Hahaha snacka om stencoolt….det skulle vara Skorpan det ;)

Karmatarerskanise
0

Haha :)

Så fint har jag itne fått hades att göra de ;) Får finslipa det sen ;) "dö fint" ;)

SparklingTindra
0

När jag säger döööd åt Tindra så lägger hon sig lugnt på sidan och blundar. Jag tror att hon misstar det för soooov. =D

kerstinjo
0

Hihi, det där med stönandet gillade jag!

Kerstin 

Liss
0

haha.. härligt! jag slår på benet och säger "DÖ" ^^ då dunkar ecko ner i golvet på rygg med benen rakt upp i princip!:P haha.. jag tror han kör på stendöd!, alltså så alla leder är rakt upp stenhårda:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Zebben
0

Hon klickade bara för att han skulle falla "död" och fick stönandet gratis. Så det är inget hon lärt in…

kerstinjo
0

3 16 Han stönar väl för att matte är så tokig.Flört Så tänker "å, ska jag göra det där fåniga igen!"

Kerstin 

V-lang
0

*ASG* Där satt den Kerstin…något annat kan det inte vara Oskyldig

Aviendha
0

#12 hehe "dö fint hades.."

En vän till mig har en jack russel som kan de där, pang pang o han slänger sig på rygg (vriden som en krok dock) med tassarna i vädret och blundar. Rätt kul, totalt onödigt men bra träning för hund o ägare =)

Testat på illrarna men de tittar bara på mig o ser ut att tänka "när ska soss komma och tvångsomhänderta henne egentligen..?! Kan de inte Lagen om tvångsomhändertagning alls, uppenbart har hon behovet.." 

kerstinjo
0

*asg* # 12 dö fint!!!

Kerstin 

[Vargnatt-]
0

Har lärt Aramis "Pang!" också, då riktar jag handen som en pistol mot honom, inte varje gång han är så pigg på att lyda men om jag sitter på golvet och säger Pang till honom så "dör" han i min famn, värsta dramatiska vovven jag har :P

kerstinjo
0

# 21 vad skoj att du har fått pli på DEN vovven.Oskyldig

Kerstin