Hundar iFokus

Hundar

Etikettänglahundar
Läst 6906 ggr
SHV-Pysen
0

goaste hundarna!

Det finns en ras som är den mest gosiga ras som finns!! Alaska Malamute!!! Älskar malamuter, dem är så goa! alltid glada och ska gosa och blir helt överlycklig när man kommer! Jag känner fyra malamuter, och alla är så härliga!

Jag känner också en blue pit (heter den blå pitbull på svenska?) hon är också jättehärlig!

Vad känner ni för goa voffsingar som man aldrig får nog av?

nobsan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Luzernerstövare. Det är en hund som alltid ska ha kontakt och helst ska sitta i knät jämt. En väldigt mjuk och timid ras. Har 5 hemma och alla är likadana. Långa svarta öron som man alltid måste kela med.

[Vargnatt-]
0

Schäfer, helt klart schäfer som jag är uppvuxen med :)

Och berner som jag själv har nu :) Aramis som är min och sambons hund är den goaste hunden jag vet, alltid glad och busig och gosig :).

kerstinjoh
0

Töntbulls!Oskyldig

SparklingTindra
0

Shetland sheepdog såklart! =) Supervackra hundar med jättemysig päls och underbara små tippöron. Kan det bli bättre?

Anett Lindbom
0

Ja min Whippet är väll inte så jättemycket för att gosa & kela, Så ibland brukar jag gå hem till min syster som brukar ha sin pojkväns Drevervalp hos sig om dagarna, och den hunden är hur kelig och gosig som helst, Våran Irländska varghund som vi hade förr var också väldigt gosig av sig, han ville gärna sitta i knät för att bli klappad & kramad..

nobsan
0

Norrbottenspetsen är en mycket smart ras. Snabb som blixten och är en jakthund, men passar utmärkt till agillity. Extremt sammarbetsvillig.och vill alla väl och ska hela tiden bli kliade och masserade över hela kroppen. Annars får man inte vara ifred.

nobsan
0

Korthårstaxen är bara så söt och envis. Och man kan använda den till det mesta. Mycket duktig jakthund. Duktig på eftersök. Och fungerar på agillity, När dom själva vill ,ska man väl tillägga. Även suveräna som sängvärmare.

Tesan
0

Bepit Brabancon!

Vår Sassa, älskar att gosa o ligga på rygg o snarka!

Varje natt ligger hon under täcket hos mig!

[Malin3033]
0

Kan bara hålla med #4 - Sheltien!!  Världens goaste allroundhund, vill vara med allt och alla. Gosig, mysig, lekfull och bara så söt!

SaraC
0

Min jappe är världens gosegris. Älskar att ligga brevid eller på matte och kramas. Han ser ju ut som en riktig nalle och är lika mjuk och len också. Han charmar alla :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Misimurf
0

#1 vilken vacker hund. Ser så go och snäll ut

nobsan
0

#11 Den är underbart go och snäll. Päls som är som sammet. Och öronen likadant.

lena1
0

långhåriga collies förstås :-)

blackangel
0

Nej boxer dallis och Chihuahua Pudel blandisarFlört

Hundar_e_mitt_liv
0

Blandisar , blandisar gillar jag nog mest..Dom e så söta för om man gillar typ som Jack russel och japansk spets då om man har tur så kanske man hittar dom två raserna i bara en hund Glad. Lucky som jag har som visningsbild är en Border collie och en Gordon setter och han vill alltid vara där alla andra är för då kan han få en liten kellstund då och då , och de älskar han jätte mycket xD .           

Så blandisar gillar jag mest <33

jonasjo
0

Golden Retriver såklart :) finns inte goare och snällare hund..

KaptenKarin
0

Flattisar är riktiga myshundar. Min hund Rocko viftar på svansen nästan jämt och är alltid glad och vill vara med. När jag sitter i soffan och tittar på tv ligger han bredvid med nosen i knät och får han chansen sitter han gärna i knät, fast han väger nästan 30 kilo. Flatcoated är väldigt sociala hundar som älskar sin familj.

Hundar_e_mitt_liv
0

Här är en bild på en blandras hund jag känner och honom får jag inte nog av

PumiTerror
0

Gud vad svårt :P

Kanske Pumi mest för deras tokiga utseende, haha. Sen har inte träffat så många Dallisar men dom jag träffat är såå urmysiga!

PumiTerror
0

JUSTE! Pudel! det är fan den rasen jag allllltid gillar! klippt som oklippt, lydig, som olydig alla är underbara ändå :O!

SparklingTindra
0

#18 Gud vad söt! =) Vad är den blandad med?

Elna
0

Just nu har jag typ ingen aning om vilken ras jag gillar. Har alltid varit svag för boxern, så livligt barnslig och glad! :) Australian Kelpie är fina, men nästan för små för mig.. Bruksschäfrar är väldigt fina, skulle kunna tänka mig att ha en! ^^,

L8sson
0

amstaff e så goa :D

Velsan
0

Frallor :D

SHV-Pysen
0

#17 har träffat många flattisar! dem är fina, snälla, gosiga men så mycket energi!!!!!! skulle aldrig orka med en i slutändan, samma sak med boxer! fast det betyder inte att jag inte tycker om dem, bara det att dem är helt fel hund för mig.

#23 älskar också amstaff och pitbull också!

KaptenKarin
0

#25 Haha, jag förstår vad du menar! Jag är precis lika dan själv så för mig funkar det bra. Kan inte sitta stilla en sekund ;)

Peppe
0

innan vi fick hem Aquila var jag skeptisk till amstaff, men hon har visat sig ha en helt enorm personlighet och huset känns väldigt tomt och tråkigt utan henne när hon är iväg

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

L8sson
0

#25 ja jag älskar amstaffen, pibullen, alla biff hundar om du fattar hur jag menar XD hehe

Alexandra13
0

Leonberger. Så otroligt goa. Tänker på Axess.

Jonazid
0

Alla mastiff raser. Engelsk bulldog, fransk bulldog. Dogo argentino. Cane corso, Cane canario. Vavva med kanske hehe

Jasmiin
0
ingann
0

Det här är en sögurka som iaf inte jag kan få nog av;p han är blandning mellan yorkshire o papillon och nu 5 månader gammal idag=)

/Ingalill

*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*

Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

V-lang
0

Världens goaste hund är ju schäfer så klart men efter den kommer naturligtvis Skorpis våran surtant här hemma, en 8 årig papillon =)

Dålig bild men jag tänkte ni skulle slippa dom gamla ;)

Jasmiin
0

ååå, va sööt jag äääälskar små hundar

Liss
0

Jag min favvo är ju såklart Ecko fjärt! Han är den goaste hunden någonsin! Han är jätte kärleksfull (den mest kärleksfulla hunden jag vart med om) och lägger sig så tätt som möjligt i soffan, gärna i knät också:) Han älskar att pussas och kramas. Vi sover bredvid varandra jätte tätt.. Han är mitt liv och min bästa vän! Utan honom vore de ingen Lisette!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

mariatingsund
0

Nä, jag håller inte med… :-) Den goaste hunden är rhodesian ridgeback så klart. Titta bara på han!

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

LillMalin
0

Nehe!, min säl är bäääääst!!

V-lang
0

*fnyser* men Malin då ska du kalla din hund säl…dumma dig!

LillMalin
0

Men alla säger det, tilloch med Kerstin ;(

V-lang
0

Fyyy så tarvligt men nu fortsätter vimed tråden =)