"Hundträff"
Skulle vara hemskt kul om man kunde träffas ngn dag ett gäng o gå en sväng med hundarna o kanske ta en fika ute i naturen :) Utbyta erfarenheter eller oxå bara tjôta lite!
Frågan är om detta skulle funka, vart och när? Ngn mer som skulle tycka det va kul?
Jovisst skulle det vara jätteskoj att få träffa sina vänner på hif. Vi lär ju känna varandra här inne och det verkarr som om de flesta tycker det är en skoj ide.
Vi har haft uppe det en gång tidigare. Men vi bor ju spridda runt hela Sverige och avstånden är långa. Men visst vore det skoj att få träffa alla tantisar och snorisar!

*skrattar* Javisst är det så…långa avstånd är inge kul. Men man kan ha flera mindre träffar utspridda i sverige o de som bor närmast/ vill åka en liten bit kan ju ta sig dit. Som tex jag som bor i Ljungskile åker gärna 7 mil till gbg för en träff :)
Ja nog är vi utspridda så det räcker och täcker, det är ju så tråkigt….jag skule så gärna vilja träffa alla som man fått sån kontakt med här ute *snyft*
Ja med. Fast det får ju bli när Hades lärt sig att man INTE får hälsa på allt som rör sig ;)
Mmm..håller verkligen med. Men tycker iaf att vissa kan ta och åka en bit. Jag kan iaf ta mig till gävle någon gång .. och kanske du hit me lotta? och så ska jag försöka våldgästa kerstin någon gång me.. de är ju ändå inte super långt för mig till vissa.. men kiruna och luleå är ju en bit:S
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Ja jag har ju bestämt att jag och Emma ska åka till Lisette och det skulle vara jättekul om du kom hit också…hur långt är det till Kerstin och Nicki då? Lilla Malin är det ju en bit till men inte omöjligt. Jag och min syrra ska till göteborg och hälsa på min pappa i höst och då ska jag bara träffa Malin och Helena…det har jag bestämt helt själv =))
ja d hade vart så kul o träffas. synd bara att d ska va så förbaskat långt till alla.. men snart (förhoppningsvis) har jag körkort o då blir d ju lite enklare o ta sig nånstans..
Jaaa vad kul…då kanske man får träffa dig då 
jaa d hade vart kul.. får be Lisette komma me tåget till Göeborg o hämta henne där så jag har sällsap på vägen =D
Är bara typ 60 mil härifrån till sthlm.. det är ju bara en liten dagstripp tur och retur ;P Hade varit sjukt kul att träffa alla goa människor! Men men.. man får väl kanske anordna en träff här i norr (vi är väl ett par st iaf?) och så nån/några i söder?

#10 låter som en kanonbra idé! 

Nä, lill jarven, klart Du ska träffa hos här i sthlm. 

hera och jag som bor i helsingborg, tänk intepå oss….. :-(

Men det är ju fleeeera mil från Helsingborg till stockholm!
De uppåt i landet vet ju inget annat än att åka långt. De har ju 15 mil till konsum, 8 mil till hundklubben och 23 mil till biografen. Vet Du väl att det är så. 

Bry er inte om mig heller så….jag verkar inte ens finnas. *suck, stön och snyft*
hehe.. jaa de låter bra Lotta..du kommer du någon gång snart då, men emma:P hihi..
Och malin skrev de igår att vi kan ses i gbg jag nu kan ta mig dit på något vettigt sätt utan att dö av panik. (kostar de att ta me sig vovven på tåget?) Och då hade vi iaf tänkt åka upp till gävle.. då har vi ju iaf Lotta och Åsa. Då kan väl Lill_jarven komma ner till gävle med?vore super kul.. Och Zebben har ju inte allt för långt till gävle heller.. Så de kan väl vara en lite träff i gävle?? Åsa har ju mycket gräs att vara på?:)
Annars när jag ska vara hos malin:P erhm.. har bestämt de jaa.. så finns de väl en chans till att dom där nere kan komma upp en bit eller så.. jag kanske ska åka till ullared den 13:e iaf.. och då ska malin komma dit.
ehm.. från mig till Kerstin och Nicki är de kanske 34mil eller nått sånt.. man får ju tyvärr åka runt hela jäkla sjön:P
Jag o Alex har en eka ihop. Men vet i 17 vart hon har gjort av den. Synd!
Men till Malin (eller Gbg är det inte sååå långt.)
d kostar inget extra att ha med sig en hund, tror d kostar extra om man har två eller flera hundar…
okej, va bra.. men då kommer ecko med också då malin?? får han plats i bilen?:)
haha.. jaa men då kan ju du komma ner någon gång eller vi upp till dig kerstin. När jag nu är hos malin eller nått.. pust! jag vet inte.. försöker bara komma på en vettig planering.. men går inte så bra. Iaf så kan många träffas i gävle när vi ska dit.. kanske matcha tider osv när folk kan då.. och sen får väl nederdelen av sverige också bestämma nått någonstans.. jag kan iaf åka åt båda håller:P de är fördelen med att bo lite i mitten..
jadå han får pltas såklart.. hoppas bara Lusse o Ecko kommer överens me =D men d ska nog inte va några problemas =D
Jag har en Uppsala-träff just nu.. :D
Medverkande är:
- Jag
- Nero
Umm..? Ja, sen var det tomt.. :P
Juve, var är Alex?? Saknar en snoris!
men maja.. du får ju inte glömma mig och grisen:) Du skulle ju stå vid nummer 17;P

# 14
då gör det inte heller något at dem kör ca 100mil och hamnar i landets pärla, Helsingborg, jag menar, som du skriver själv,
dem är ju vana och ha avstånd, åker dem ca 100mil, så tror dem att dem är i fjollträsk, men så har dem hamnat i underbara Helsingborg istället!! *Weeee*
Tjo vad jag fick till detta bra! *hhihihi*

hur har det gått med träffarna?
nån i sthlm bestämd ännu?????????

Nä inte va jag vet iaf…
men vill hemskt gärna träffa er härifrån HiF. Har inte vart medlem här inne så länge och skulle va kul att lära känna er lite bättre..

Kan inte dem från Stockholm med omnejd komma till södern och då Helsingborg, och få lite friskluft, i stället för den rökiga stadsluften….
Tycker det låter som kanoon idé! :-)
Nån som håller med? =)
#27 Ja eller så tar vi mittemellan och hamnar här i Småland, Vetlanda blir bra:) Det blir rättvist;) HEHE :P Jag bor i Vetlanda;) *skojja*

Jaoo låter kul :D Men kanske finns någon stor hundutställning som många ska på ;D ?
Mvh Ellenfyrkant

Är det ingen som bor i närheten av Sundsvall?

JAAAAAAAAAAG!!!!!!!!!!!!!! :D eller, jag och jag! ;) jag bor ungefär 2 timmar därifrån ;) ;) Östersund bor jag ^^