Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 492 ggr
lena1
0

OT...GODMORGON sömntutor;-)8/3-2008

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Länge sen vi hade en morgontråd;-).

Hur är det idag?, själv ska jag städa med min nyinköpta dammsugare som inte var Snodden säker upptäckte jag igår:-),jag skojade med försäljaren och sade att jag kommer tillbaka med den om den inte är säker för min buse:-)).Det första han gjorde var att anfalla röret så tungan åkte in (SLÖRP) hahaha,borsten fick sig en skopa ovett också:-),sedan fick han skäll av mig, och då gjorde han som vanligt, ställde sig på sladden så jag inte kan dra den med mig, vilket resulterade i att han fick gå och lägga sig, det gjorde han också i grabben säng hahaha….

Ha en bra dag!

Lena1 och Snodden

LillMalin
0

Har visst glömmt att starta en sånn :P brukarju alltid göra det! =)

Här är det bara  bra, vaknade lite senare än jag brukar (kvart i 9) sen satt jag och kollade i annonserna i tidningen! =) det var jätte måbnga gulliga valpar i den, ville ha allihopa! :D Sen åt jag lite, sen ropade jag på den tröga 11åriga gammlingen Rico som kom som ett skott när han hörde ordet " prooooooooomenad Rico" :D vädret var inte det bästa, men Rico tyckte ändå det var roligt att dra Matte ut i snöstormen, dumma byracka! ;) och såklart vart det skogen vi gick i, djup snö och allt, men Rico tyckte att det var riktigt härligt och rulla sig mitt i vägen  där Jag ska gå, kastar lite snö på ha, då blir han rädd och springer iväg ^^, sen kom vi in, skakade av mig all snö och läste  Härliga hund medans jag väntade på att syrran skulle stänga av datorn, sen nu sitter jag här och slöar med ett långt inlägg! ;D

Ha det bra Allihopa!! ;D hoppas ni får en toppen dag! :D

Mvh Malin och gammlingen Rico! =)

[Vargnatt-]
0

God morgon på er,

här hemma är det lugnt just nu. Aramis har fått åka till svärmor då min rygg har gett upp för dagen. Skulle han stanna här skulle han fått tråkigt hela dagen, hos svärmor har han iaf Thea och Alec att roa sig med.
Jag själv ska utmana mig, ska träffa en vän som jag inte träffat på många år och som jag varit till helvetet och tillbaka med. Därav min onda rygg idag, jag spänner mig, är nervös och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen.

Önska mig lycka till :)

lena1
0

självklart önskar jag dig lycka till;-), vad har hänt med ryggen då?

[Vargnatt-]
0

Har haft problem med ryggen i flera år =/ Varit till läkare med den men de hittar aldrig nå fel. Antar att jag förstört den av all stress jag haft på mig själv

lena1
0

jaha vad jobbigt, jag undrade bara för att jag själv är ju opererad 3 ggr pgr av att jag blev förlamad i benen 1995;-)

[Vargnatt-]
0

oj, varför blev du förlamad?

lena1
0

det kan man inte riktigt veta….men det blev så efter alla tunga jobb jag haft också,det var där ryggen fick nog liksom….

Liss
0

Ja de där är jag riktigt impad av ändå. Att du tog dig upp ur det Lena!:)

Hej hej allesammans.. Jag sitter här och funderar allt vad jag kan. Har lite svårt att bestämma mig. Har nämligen fixat en liten minni iFokus träff den 22:e eftersom jag fyller år den 25:e Och nu vill jag antingen klippa mig eller färga håret. Har bara råd med ett allternativ den här månaden.. ^^ Men de måste ju vara roligast att klippa sig? eller? så kan man ju färga nästa månad eller nått.. hum.

Annars är de inte mycket som händer idag inte.. som vanligt!

(Vargnatt- jag har bjudit en tjej till träffen som jag inte träffat sen gymnasiet.. samma här, lite pirrigt^^ men lycka till)

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

lena1
0

tack lisette, men vet du… är man envis så är man och jag är född sån hahaha, skämt åsido visst är man stolt över att ha kunnat ta sig upp på benen igen, för det var ju bara 20%chans till att jag skulle kunna börja gå igen;-), så var rädd om ryggarna gott folk!;-)

LillMalin
0

Vad duktig du var Lena!!!! ;-D jag har också problem med ryggen, efter min mamma, antagligen för att jag inte rör mig så väldig mycket ^^, sitter nog här vid datorn liiiite för mycket…

Liss
0

#9 Jo de gäller väl att inte ge upp i en sån sitts.. och att vara en av dem 20% måste kännas bra ändå!:)

Ja jag har med ryggproblem.. men framförallt axlarna. Är från mammsen säkerligen och också att jag går helt fel säger dem^^ och så spänner jag mig hela tiden. Jag har ALLTID axlarna längre upp än vad dem borde vara.

SaraC
0

God kväll! ;)

Har varit på 2-års kalas! :) Och målat en tv-bänk. Nu blir det förhoppningsvis lite lugn o ro!

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Vargnatt-]
0

Lisette: Vad roligt att träffa en gammal vän ^^
Jag spänner mig också alltid i ryggen, har alldeles för lätt att stressa upp mig och vid minsta stress så är det kört

Liss
0

Jo precis.. Jag spänner mig för minsa lilla med. Inte bra de där.. har varit hos en kiropraktor som visa hur jag skulle gå/sitta/och stå rätt^^ inte för att de blir så att man gör de ändå..
Ja de är roligt, men hon var rätt elak i slutet.. jag är inte långsint så en chans till är hon värd:)

[Vargnatt-]
0

Jag har varit till flera läkare men de säger bara att jag ska gå hem och ta en ipren, att jag säger att ipren inte hjälper struntar dom tydligen i :P
Nästan alla är värda en andra chans :)

lena1
0

11, med 20% menar jag att från 20 till 100% så var det bara dom 20%enten, jag hade som chans att börja gå, inte hur många människor:-))).

Ett gott råd från mig är att ni rör er massor det gör jag jämt, kan inte sitta stilla för länge någonstans, står och äter bland annat……finns inget bättre än en hund i dessa lägen, dom vet inte hur mycket dom hjälpt och motiverat mig till att kämpa vidare;-).

12, Vad trevligt sara;-), jag ska på 14 års kalas på måndag:-)))

SaraC
0

#16 Ja, tänkt vad fort det går :) Alltid trevligt med kalas och lite tårta ;)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

[Vargnatt-]
0

Ja det håller jag med om Lena, Aramis har hjälpt otroligt mycket! Sen jag började komma ut och gå med honom varje dag har det blivit bättre i ryggen

lena1
0

18,precis finns inget bättre än det sälldkapet i alla väder;-)

lena1
0

17, ja det är roligt när tonnisarna ringer efter både mig och grabbarna och vill ha en tant med:-))))

Liss
0

Jo jag förstod Lena^^ Men du är ju ändå en av dem 20% som lyckades.. eller hur?:)

Vargnatt: Ja jag fick enbart komma till kiropraktor för att min tandläkare ville det. Jag har ett jätte gravt fel på min käke vilket gör att jag är spänd i axlarna eftersom de är kopplat och sen ner i ryggen. Dock hjälper ju min spändhet till att de blir värre.

Min mor har tre fel i kotorna i ryggen och en arm som är av! Hon dansar Line dance och jag med.. de är skit bra! hon mår sååå mycket bättre när hon dansar:)

lena1
0

21,det är jag juGladCool

[Vargnatt-]
0

Jag skulle gärna börja gå på gym men vill inte gå ensam =/

Liss
0

#23 Humff.. ja varför bor du inte här då^^ då hade vi kunnat puscha varandra:)

[Vargnatt-]
0

#24 Typiskt att man alltid ska på bo på fel ställe :P

Liss
0

hehe jaa. verkligen!

LillMalin
0

Jag hade kalas idag, eller inte jag, men syrran (Linsenhejhej) hon fyllde år i onsdags :)