Stor o Liten
putt =D
Åhhh vad söta dom är tillsammans….att det går bra det ser man ju =D
hihi.. lusse ser ut att ha hittat en riktigt bra kompis:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Jättegulliga ihop! :)
Fina foton :)
Åhh.. älskade Lusse!!
Vadå lisette?
Naa.. vet inte om Malin blir så glad på mig om jag tar de över internet här:( Men de är nog anledningen till att malin är här inne så lite numera.

Men vad har hänt, nu blir jag allt orolig 
Jao, jag kan väl säga såhär kanske.. de gör nog inte malin nått, men, hon har inte Lucifer kvar!:(
Mer vill jag inte säga utan att hon vet om de isf.

*nu gråter jag* usch så sorgligt, tar det aldrig slut först Alfons och nu Lusse 
Mmm.. jag känner verkligen med Malin! Lusse är inte död alltså, så ta de inte så.. men de är illa nog att förlora sin mest älskade vän!

Det tror jag det, jag saknar Alfons alla tokiga upptåg men jag vet att han kom till det absolut rätta stället….så jag är lugn så länge jag vet att Kerstin har det gött =)
Men nu har jag Malin och Lusse och fundera på, inte undra på att man inget hört…jag har funderat på det men så har man liksom glömt av det. Stackars Malin 
Ja precis! För Lusse vet man ändå inte om han har det bra. De var ju hon som tog hand om honom och gjorde allt..
Nej.. Lider verkligen med Malin! Och förstår varför hon inte vill vara här längre..

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
stackars Malin! =(
mm.. jag kan tänka mig hur de är om jag skulle förlora ecko till min fd sambo.. skulle ju .. jag vet inte vad! :(