Ladys valpar
väntar på bilder =D

Vill också ha bilder =D
Det är pip i valplådan hela nätterna nu då…och en tik som inte vill gå ut ;) Massor av bilder på sötisarna vill vi se =))

Hej alla
Är i Stockholm nu så kan inte sätta in bilder förrän på Måndag,ska på Elitloppet min dotter och hennes kille är hundvakt åt våra hundar,men de mår bra allihop och äter som dom ska..Så jag sätter in bilder så fort jag kommer hem.
Och de piper och låter när mamma Lady försvinner ut en stund,men hon vill inte vara borta så länge skyndar sig in så fort hon kissat..
Känner igen det där…Skorpan nästan knöt en knyt på benen för att slippa gå ut och kissa, hon ville ju inte direkt lämna sina småttingar inte ens för en minut =)

Viksa små sötisar:D
Så sanslöst små och söta…Skorpans valpisar såg precis ut som dom =)
har du inga bilder på skorpans valpar Lotta?
Nej klantiga som vi var så vidiofilmade vi bara hela tiden, har ett band från det dom föddes tills dom flyttade hemifrån, det kan du få se om du kommer i sommar ;)
jaa d vill jag se =)
Skorpan blir helt galen när någon tittar på den…hon springer runt och gnäller hysteriskt, stackars lite hon saknar sina babysar :)
naw.. va hon en bra mamma? hur många valpisar blev d?
Hon fick tre småttingar….dom var så söta. Hon var jättebra mamma tills hon tyckte dom var för stor…då såg man riktigt vad hon tyckte dom var pestiga ;)
haha ja d blir väl jobbigt för dom.. =)
Hehe ja hon stack ifrån dom så fort hon såg att vi gick och la oss…då skulle hon ligga på sitt vanliga ställe bredvid mig =)
hahaha då tyckte hon d va nog =)
Hehe skojar du…var hon en gick så hade hon en valp hängandes i tutten *ASG* Du kan ju bara tänka dig va hon fräste =)
hahah kan inte va lätt me efterhängsna valpar.. förstår Skorpan =)
Ja du ska få se småttingarna du kommer vara helt såld…dom ser ut som miniatyr sanktbernads =)
ohhh va gulligt.. synd att du inte har lite bilder =D
Ja du det är väl den största miss jag har gjort nån gång, men, men nu är det gjort :/
ja precis, d går inte o få ogjort… har hon bara haft en kull?
Japp…och det var för att jag ville vara med om det en gång i mitt liv iaf, och det var jätteroligt även om det var jobbigt ibland :) Som när dom lärde sig att det var ute man skulle kissa och bajsa…dom väkte mig säkert 3-4 gånger på en natt. Tidningsbudet skrattade åt mig varje morgon…för där satt jag på trallen och halvsov medans hulliganerna kutade runt och gjorde det dom skulle + lite till =D
hahaha ja d måste va härligt o se dom växa… jobbigt ibland men det har ju sin chram d me… våran Collie fick valpar när jag va mindre men hon åt upp dom när dom föddas, tror dom va döda eller så fick hon nått annat spel.. hemskt va d iaf
Åh huaaa…va vidrigt, sånt har man bara hört talas om *URK*

Nu har de små valparna blivit en vecka och de växer så fort…Lady har börjat lämna dom nu kortare stunder…brukar få följa med oss till stallet om det inte ska ta allt för länge när vi åker dit. Och det är ju det bästa hon vet när hon får följa dit..ska ta med mig valparna dit så fort dom börjar gå. Ska väl berätta också att det vart bara hanar! den som dog var också en hane..förra gången hon fick då var det tre av varje…
#27 ja d va inte alls trevligt =/
Fram med fler bilder….det går så fort med dom, och dom blir bara sötare och sötare =)
Vilka sötpluttar dom va :)
men de föddes ju sex dar för tidigt…