han beter sig konstigt idag!
man vet ju hur sin hund brukar vara, och nu är min hund tvärtom! vaknade av att han nästan låg på mej (bruakr möjligtvis ligga brevid mig)……blev jätteglad när jag vaknade (tidigare än vanligt) sprang mot dörren, jaha tänkte jag redan kissig. En runda, men inget kiss, bara pytteliten markering vid en stolpe.
hem igen, och han går omkring med svansen mellan benen, lägger sig på badrummet, och bara ligger och glor, tittar omkring sig som om det är flugor som surrar ovan honom. Men det är inga flugor…..inte ens årstid för det juh! och inga ljud utanför, folk har inte vaknat…leker lite stillsam lugn lek, nosa upp godis…….då är han som vanligt……men efter leken går han och lägger sig med svansen mellan benen (inte helt mellan benen men lägre än vanligt) i hallen.
Har ni varit med om något sådant? han kanske bara är på dåligt humör? han kankse är sjuk? (Visar ingen som helst oro inför honom, utan förträtrnger den…..)
det låter som du behöver gå till en vet, för han visar ju att nått är fel med sitt beteende i alla fall

Låter som att han kan ha ont eller vara sjuk, så rådfråga en veterinär.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Verkar ju helt klart va nåt tokigt med honom. Kolla upp honom hos veterinär. Lycka till!