Jag har en hund!
En svart, långhårig och lurvig sak med sväng på svansen och uppåt stående öron.
Det är ingen shaffer, som inte är någon shaffer.
Det är nån slags vallhund, som kom insmygandes här och var lika knäpp som Quila och Arras. Bara letade efter Alfons.
Nä, jag ska vara hundvakt åt grannen medans han är ute o festar. Så Tindra ska sova här i natt. Jag har mutat med tuggben (Alfons avglömda) och prickekorv.
Jag kommer väl att svimma inatt om jag vaknar och upptäcker att jag har en hund sängen.
hehe.. men de är väl mysigt iaf, att du kan vara hundvakt en del:) Ligga och mysa med en hund lite igen.
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Roligt att höra! =) *kollar om Rico finns kvar, ändå om han iinte är nån vallhund eller långhårig, bäst att kolla iallafall, för jag vet hur kerstin kan vara*

*ASG* Tänk på att det är en långhårig jycke så du inte tror du har en av chingarna i sängen….dom var ju rätt långhårig dom också 
Och du i morgon kommer damen spotta hundhår och ojja sig över att det kliar över allt *fniss* fråga en som vet 
DU ÄR AVSLÖJAD LOTTA!!!! erkänn att du har haft många schaffrar ;) dom är ju oftast långhårig, nu erkänner du på en gång! ;) du vet att man inte ska ljuga! :P

LillMalin alla här vet väl att Lotta haft schaffrar =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
:)