OT. Vilka snorisar är kvar?
Vilka snorisar finns kvar på HiF?
Håller snart inte ordning på vem som är snoris, tantis, tanris och mellan-tantis, säg va just du är! ;)
mellantantis hahaha
;) snoris :D

Tanris =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag är och förblir snoris, hela mitt liv ^^
Är dock inte jätteaktiv här längre direkt… Men läser en del gör jag. :) Men är mest på andra sajter nu… Och så har jag ju min egen att ta hand om, där jag för övrigt saknar en massa härligt babbel tantisar och snorisar emellan. ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
jag förblir också snoris! :D
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

ingan du kanske är som mej en Tanris (har det bästa från både tantis och snoris)
_**/Mvh Anne
Eh.. mest förvirrad. 26 om en vecka, vad är man då? tant?? *ler*
7, ja eller en mellan tantis som lillmalin har döpt mig till pgr av samma anledning.
Om man är 20, vad är man då? :P
jag vet inte vi får fråga kerstin vrålar!!!KERSTIIIINNNNN!!!!!!!!!!
Känner man sig som en ung och snygg snoris så är man det! Känner man sig som en gammal och rynkig tantis så är man det, svårare än så är det inte ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
jasså det var så det var alex vilken tur att du kom och talade om det för mig, när jag nu hade ett anfall av senil tantis över mig hahaha
Jag är i mellanålderskris. Varken snoris eller tantis. Men jag är 22 så ska jag räkna mig till nåt får det vara snoris ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Eros, självklart är du snoris! Du kan inte svika oss ju.. :P
Mvh Alex
Värd för Ridsport

Jag är kluven… Fyllde 36 nu i januari så jag har kanske tagit steget över gränsen nu?

Antar att jag är en mellan-tantis eftersom jag är 26
ÅsaF är 34 och fortfarande äkta snoris… ;)
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Alex, ja tantis kan man ju inte va ;)
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Nää exakt ^^
Mvh Alex
Värd för Ridsport
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#9 , egentligen var inte anledningen den Lena! ;) det var för att du var för smart för att vara tantis, ändå om du är i rätt " Tantis - ålder" ;D
Snoris! :D
Men börja grina då!
http://madlevsan.wordpress.com
9, jasså var det så det var ja du ser ibland är jag tantis nog att glömma sånt hahaha
Jösses, vad snorisar
. Att Alex är en ärkesnoris vet vi väl alla. Men var kommer alla ifrån? Delning? Kloning?
Hua, snart är det dags att sätta fart på sidan. Jag får väl köpa mig en egen byracka eftersom Lottisen har slarvat bort Aramis.
För utan hund går det inte att vara här. Till råga på allt hörde jag att hon slarvat bort overheadprojektorn, så inget ultraljud är tagit på Stian-Lisa.
Annars kanske, kaske jag kunde köpa en norsk shaffervalp. 
Nä, va tusan ska man ha en så'n till?
25 jadu kerstin vad ska du med en sån till när det finns collies hahahaha
Jag är snart 21 år och absolut fortfarande snoris.. de lär man ju vara tills man är 40 år!:P
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
lissette 40 säger du my goood, jag är 45 och blir bara yngre med åren, sist fyllde jag 18 och ett halvt hahaha
#28 hehe joojo, de är sant! min mor fyller 50 år i april och hon ser precis likadan ut som när hon var 20 år och beter sig så också:) var bara ett exempel;)
Hahaha! ;) jadå, jag märker att det finns många tantisar här! ;)

jag är absolut en snoris :D
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan
Jag är en snoris :D:D:D:D:D

Absolut snoris! ;)
Har förresten bestämt mig för att bli lite mer aktiv nu.

Jag håller med dig Kerstin, varför hymla med att vara stolt tantis…vi är ju trots allt dom som verkligen kan ställa till det för oss och för andra….vilka är det dom gapar efter om vi försvinner JAPP!!! OSS!!!! Så fram för fler tantisar 
mellan-tantis är jag nog..
Hinner ju inte med internet så mycket nu mer, kanske på lovet
Snoris (14) 
#35, jag letar aldrig efter er om ni sticker
hahahahahahhahhahahah :D

LillMalin vad har jag sagt om att ljuga! Akta dig din tunga blir svart 
Jag ljuger inte alls jag som alltid berättar sanningen! ;) hur kan du tro att jag ljuger om nåt såå oviktigt? xD

*skriker* oviktigt!!! *morrar*
Ja? har du blivit en hund Lotta? *förvånad* du morrar ju *oskyldig*

Japp blir varulv på kvällarna 
Hahaha, det var väl det jag trodde, du är avslöjad din………strump-ätare! :D *kom inte på nåt bättre*

Sug min lilltå som en liten HIFARE sa till mig för ett tag sedan *asg*
det var inte jag iallafall xD hahahaha. snackar du om dig själv när du var ung? :P

Nej det var…och nu har mitt minne verkligen svikit mig…en jättemysig tjej som hade homorn på rätta stället =)
håller med det där om humorn
*hiihihih*
haha som ni håller på.. =) jag e nog en snoris o lär förbli =)
Men det var ju faktiskt Lotta som började, snacka om gringones Lotta
hon är ju en strumpätare :D
#49 Åhh.. Malin min malin!! Du bara försvann sist jag prata me dig din skit!:)
Vart försvann jag? :S och vartifrån försvann jag :S fattar typ ingen ting nu
läs att jag skrivit #49 knas!! Alla malin är inte du;)
Men det trodde jag!!

*asg* vi har ju 2 Malin….hej andra Malin! Det var länge sedan 
Snoris som i dag fyller 16! :D
#55 Vi har väl typ fyra malin nu för tiden^^

Grattis Rubiinen =)
_**/Mvh Anne

Snoris:). Fyller 18 år den 25 mars
#59 Då fyller du samma dag som mig:)

Hihi vad kul:). Visst är 25 mars en bra dag:P?
haha jaa de tycker jag. Inte för tidigt och inte för sent för att fylla:) Fast jag fyller 21 år iof;) Vi får fira tillsammans då:P hehe

Vet du vad jag läste först Lisette? inte för sent för en fylla 

Haha ja precis:). Haha ja^^
hahaha.. oj då! kanske lite fel ordval just där^^ Men de är ju inte för sent för de heller;P hahaha

*ASG* du är ju inte klok ;)
Jag räknade lite lotta.. och jag hämtade mori den 3:e oktober.. så ni måste ha vart hos mig i augusti, fast de var så kallt^^
godnatt.. haha
Lisette
Lotta tycker inte att du är klok, så det måste betyda att jag är klokast här!! :D
aa förlåt Lisette, somnade till på soffan o sen fick ja lite bråttom hemifrån… men jag tänkte ja skulle ringa dig nåndag =)
Lotta, jag e inte här så ofta längre.. men tittar in ibland iaf =)
Hej Malin> =)
#69 tss.. så du brukar lyssna på Lotta annars menar du?^^
#70 Jasså.. haha! jaa undra vart tusan du försvann:) Har du skaffat ny lägenhet nu eller hur bor du?

#68 Men min lilla plastfia du är ju allt lite senil du också, när vi var till dig så hade du redan hämtat Morì *ASG*
#70 Måste ha missat dig varenda gång, men jag har varit rätt mycket frånvarande på slutet….jättekul att jag var ute precis nu när du kikade ut iaf :)
LillMalin du lyssnar aldrig på mig så det så ;)
GRATTIS Rubiinen! Jag missade det igår, hoppas du fick en fin dag =)
HAHAHAHAHAHAHAHHAHA!!!!! OMG JAG ÄR KNÄÄÄÄÄPP!!! hahaha.. men snälla, ni myste ju för tusan med mori. Jag är ju helt .. de var för sent .. jag skyller på de^^ Okej okej.. men då är de fortfarande ett mysterium. Ni kom efter jag hämtat mori i oktober men ni var inte innan ecko fyllde 1 år i september^^ hahaha! jag ger upp!
20:e oktober var ni hos mig! Pust! kolla upp tråden om roadtrip till mig som emma skrev. Och de var den 21:e .. och den gjorde hon dagen efter har jag för mig. SLUT!:P
Så isf var ecko 1 år när ni var här helt enkelt.. bah! ^^

*ASG* Ingen av oss är riktigt riktig, men nu har vi löst det, det var Åsa som skulle komma i augusti inte vi :)
#76 Och jag som verklgen hade för mig att ecko fyllde efter ni var här.. men men.. så var de inte då!:P
Jo de var väl de.. men de kommer jag väl ännu mindre ihåg knas!:P
Nu skriver jag upp de 20e OKTOBER!!!;)

*ASG* gör du det virrpanna ;) Jag hade inte så fel iaf om datumet när jag skrev 3 eller 13 oktober ;)
#69 Oja!! det gör jag faktiskt ALLTID!!!!!!!!!!!!