Hundar iFokus

Hundar

Etikett: övrigt
Läst 1129 ggr
Buffaomini
0

Hur får ni det att gå ihop?

Hur får ni alla det att gå ihop med jobbet och hunden?
använder ni hunddagis eller något liknande?

Zebben
0

Jobbar med hundar och har alltså mina med mig när jag jobbar.

Karmatarerskanise
0

Här är alltid ngn hemma. Killen jobbar natt och jag ä iväg på dagen.

PumiTerror
0

Mina vovvar far iväg till min farmor medans jag är i skolan och föräldrarna på jobbet ;)

SaraC
0

Nu pluggar jag på distans, så jag behöver inte iväg. De gånger jag måste någonstans (ser efter 2 barn några ggr i veckan t.ex.) tar jag med honom eller så får han vara hos mamma eller mormor.

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

Nilam
0

Följer med sambon till jobbet:)

smurfan-13
0

Jag pluggar och får helt enkelt prioritera vad jag anser vara värt att gå på och vad jag kan skita i. Förra terminen och halva denna har jag pluggat på distans, så då har jag varit hemma hela tiden. Men snart är det ändring på det.

Även innan jag pluggade på distans så lämnade hundarna mycket sällan mer än 4 timmar per dag. Tyvärr så var det vissa labbar som tog längre tid. Isf får man se till att gå upp i tid att hinna rasta ordentligt innan + åka hem på lunchen. Rörde det sig om fler än 6 timmar per dag fixar jag dock hundvakt.

Har även en sambo som ställer upp allt han kan med hundarna. Men han pluggar oxå och prioriterar sin skola, så där hänger det helt på hans schema.

HannaM
0

är sjukskriven så ja.. inte så svårt då, går hemma hela dagarna

AnneN
0

Oftast så är det någon hemma men de perioder som jag går skola och sambon jobbar fixar vi hundvakt

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

lena1
0

sjukskriven så jag är hemma

LillMalin
0

Hunden är hemma med pappa…för han är sjukskriven just nu!

[Vargnatt-]
0

Jag pluggar på distans så jag är hemma med hunden, ska vi iväg någonstans följer han med eller så skaffar vi hundvakt.