Hundfoto - Komentera!
Visst duger det med 4megapixlar! det är ju inte megapixlarna det hänger på. ;)
Fotonörd som jag är tycker jag att det var vackra bilder! Första bilden gillade jag bäst (#0), dock kändes det vääldigt blåaktigt upptill.
Bild #1 var också väldigt fin, gillar hundens uttryck. Tyvärr är det mörkare på den ena sidan (skugga?) och tassarna är även avkapade, vilket är synd.
Bild #2 är häftig med mycket fart och fläkt! dock är himlen inte i sin naturliga färg *ler* och även där är tassarna avkapade, men vet ju själv hur svårt det kan vara ibland att få den där perfekta bilden på en hund som aldrig sitter still.
Nu fick du lite kritik också, men i helhet tycker jag absolut bilderna är fina! Som jag sa tidigare.. fotonörd som jag är kunde jag ju inte låta bli. *ler*
Jadå älskar min kamera ;>
Här är en till bild som du kanske tkr om :)
#0 Jo den är jag ganska så nöjd med :) Hon stirrade sig nästan blind på en hare, och när hon väl stod still var jag ju framme med kameran på en gång :D
#1 Jo det är nog skugga det, jag är expert på att kapa tassar *visslar oskyldigt*
#2 haha, Jo himmelen blev lite vit men jag har inte redigerat någon av dom här bilderna så är ganska nöjd med dom :)

#2 Vilken härlig bild!

Säger som #5 superhärliga bilder!! =)
#5 Tackk :)
#6 Tackk så mkt :')
jättefina bilder ju, och väldigt naturliga;-)
#8 Tack :)) Haha ja inte redigerade ;')
9, jag gillar bilder som är oredigerade, det blir mycket mera levande då;-)
11, 12 också härliga bilder;-)
HJätte fina bilder!! !:D
#13 Tack :))
#14 Tack så mkt :D