Bästa vän så säg?
haha, jag skrattar lite åt mig själv här^^
De märks väldigt väl att ecko är min enda vän så att säga. Alla mina vänner bor i andra städer och jag är väldigt asocial eftersom jag inte har några andra vänner. Men ecko är min bästa vän.. och jaa som sagt, de märks!
När vi gick ute idag så kom jag på mig själv att jag gick och prata med honom som vem som helst. Jag drog t om skämt och de var när jag börja garva åt mig själv som jag kom på vad tusan jag höll på mig^^ Jag var tvungen och kolla lite runt mig så folk inte trodde jag var puckad:P Men vadå! vi hade kul.. iof gick ecko framför med nosen i marken och sket väl i mig.. men vi kan låtsas att han skratta åt skämtet iaf.. han vifta på svansen när jag skratta^^
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Haha, jag känner igen mig :P Jag går ofta och pratar med Aramis om ungefär allt :P Han struntar väl i vad jag säger men det är nån att prata med iaf, ibland tittar han lite fundersamt på mig och viftar på svansen och sen fortsätter han med nosen i backen :P
Hahaha! :)

hehe, men det är ju faktiskt ganska lätt att börja prata med dem.. händer nog de flesta.. :P Är han amstaff?
#1 haha.. jaa vi ensamma själar med hundar^^
#3 Jo han är amstaff och dogo argentino:)
#4 haha precis, man kanske borde skaffa sig mänskliga kompisar, men nää :P
Jag tycker att man kan ha båda mänskliga och hundliga kompisar! :D
#5 haha.. nää varför då!^^ Jag vet inte riktigt hur man skaffar nya vänner mera.. och ecko lyssnar och tröstar och får upp mig om morgonen.. de räcker för mig:P
#7 Det är samma här, har verkligne ingen aning om hur sjutton man skaffar nya vänner :P Lite illa kanske men :P Aramis är ju min bästa vän, med mig överallt :P

#4 Okej, de är så fina! :D Vill ha en sån!
#8 hehe jaa du.. kan man inte gå fram och lukta någon i baken då eller? ^^ Neeh håller mig till ecko fjärt.:P Och han är med överallt med.. förutom när jag handlar dock, gillar inte att binda utanför.. dessutom klarar han inte av de.. hehe
#9 Jaa HAN är fin iaf:P Men har inte du en rottis? dem är ju super vackra med..
sådär ligger ecko när vi glor på tv.. skönt? ehh neeh!^^
#10 Nej när vi handlar får Aramis också stanna hemma, skulle dö om någon snodde/skadade honom om jag lämnade honom utanför affären

*ASG* Nu börjar det gå överstyr, historier!!!! Du börjar bli helt galen bruden…kan du inte dra en rolig en till mig ist? Man kan ju undra vad Ecko tänkte när han gick där med nosen i backen - hmmm undrar vad det där betyder…ähhh jag fortsätter dra nosen i backen och ser ointresserad ut så kanske hon fattar vinken 
haha.. men han vifta faktist på svansen och glodde lite på mig! så han fatta nog galloppen^^ kommer inte ens ihåg vad jag snacka om.. bara pratade på liksom.. haha! Och han blir lugnare då:P när jag låter glad och pratar ..

Det ska vara Ecko till det, men så är han ju nästan en töntbull har vi ju kommit fram till ;)

Jag pratar oxå med hunden. Ibland när vi är ute och går eller är i trädgården kan jag komma på mig själv med att gå och snacka med hunden. Då blir det att panikartat titta sig omkring så det inte är folk i närheten som kan ha hört en.
Men det är väl självklart att man pratar med sin bästa vän lr?

Ja det är klart, jag brukar tala om för Skorpan på eftermiddagspromenaden att inte har jag tid att läsa både Aftonbladet och Expressen innan jag lagar maten på eftermiddagen men det tar inte hon någon hänsyn till….hon läser minsann vidare hon ;)
hahaha.. fler galna hundägare alltså^^ jag förstår varför folk kallar oss en egen ras av människor.
Har kommit på att jag kanske är lite otrevlig också. Eftersom jag pratar högt med ecko hela tiden tänker jag ju inte på att folk hör ^^ När vi gick ut imorse kom en kvinna och hoppade åt sidan när vi kom ut (hundrädd *fnys*) och ecko vart skit rädd och hoppade han med.. gör inte saken bättre precis. Då sa jag högt till ecko "neeh men bry dig inte, dumma människor som inte förstår sig på en hund öht är inget att bry sig om"^^ örhm.. hoppas hon inte hörde det.
Någon annan gång sa jag lite glatt att ecko skulle bli köttfärs om han inte slutade dra.. tror ni han sluta? humff.. neeeh!
Och nu sista varvet.. jag kan visst inte sluta:P jag bara fortsätter prata.. vet ju inte ens om att jag gör det verkar de som.
Jag har ett ricktigt bästan vän förhållande till min äldsta hund , vi har alltid varit Vi tvåmot alla, Och e e klart man skapar en stark relation med sin hund. Han har följt alltid med över allt oxå. Och gått före i alla sammanhang.
Det som är så otroligt vacker att se är nu att även den yngre hunden börjar finna sig i vår trio, Han är väldigt omsorgsfull och kommer och skydar, säger i från, tar på sig skulden ect om man skulle skälle eller korrigera den äldre hunden. De sover tillsammans och myyser så de e våra tvillingar :-)
Klart hundar e alla fall våra trognaste vänner :-)