Ville bara visa min nya hund:)
Sorgligt men sant fick jag ta bort min älskade hund i sommras vilket var jättehemskt och jag skulle inte ha någon mer hund, sa jag men så blev det inte. Söndags (27/1) hämtade jag min nya blivade hund:). Är så glad över han. Han är helt underbar. Han är 6 månader men är himla stor, vet inte hur hög han är men han väger ialla fall 27 kg:). Han är en blandras och heter Amir.

men vad söt vad är det för blandning i den?

Åh vad söt han är. Vad är det mer än schäfer i honom? Hur kommer det sig att du köpte honom när han var 6 månader? Är det en omplaceringshund?
jättefin vovve:)

Supersöt! :D

#2 Det är en blandning mellan schäfer, rottweiler, pitbull, dalmantin, border collie och husky:P. Han är världens snällaste.
#3 Det är en bekant till familjen som hade han och så kunde han inte ha kvar Amir och då köpte jag han. Och så går jag på gymnasie med hundinriktning och få ha med hunden från den är 5 månader och han var 6 månader så då kunde jag ta med han dit oxå:).

oh bad fin, ja det va en del raser hehe… Skönt att kunna ha med sig sin hund;)

# 7 Haha ja det är en hel del raser i han:P. Och det är jätteskönt att kunna ta med han till skolan också:)
Vilken lyx att få ha med hunden i skolan :) Sitter dom i boxar där eller hur fungerar det?

#9 Hihi jo det är lyx:P. Dom sitter i boxar och så finns det hundgårdar som sitter medans man är på lektion som man inte får ta med dom och så dom kan få dela med andra hundar så dom inte behöver vara själv. Men man går ute med hundarna varje rast som man har oxå, vilket man har ofta:).

Så fin din nya kompis är.

Passade ju jättebra att du kunde ta hand om Amir och går på en sååå passande linje på gymnasiet!!!
Superbra!! Lycka till med vovven!!!

Haha att det var så mycket sorter i honom syntes inte. Högst två hade jag tippat på. Har själv två hundar hemma som har massor av sorter i sig. :) Fin var han iaf din nya vovve. Lycka till med honom!

Han var en helt underbar hund att träffa =)
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!