Hundar iFokus

Hundar

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1227 ggr
SaraC
0

Mysig dag!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Matte är förkyld och jättetråkig tycker Eros. Har inte orkar gå några långpromenader. Så istället har vi gått ut och busat i snön. Eros har racat runt i hundrasjuttio, ätit snö och fångat snöbollar!

Här kommer några bilder

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

SaraC
0

Man måste lyssna på alla ljud, så det är svårt att vara still på en bild!

SaraC
0

Spejare i snöstorm

SaraC
0

Lite sur över att matte tvingat mig att sitta still en sekund

SaraC
0

Ska vi gå ut i snön säger du?

SaraC
0

Inne igen. Nu har matte hämtat ett täcke till mig, äntligen! Det hade jag väntat på! Först ut och busa i snön och sen in och bädda ner sig i soffan en stund! Ni ser väl mitt varggrin?

LillMalin
0

Krya på dig!

KajsaM
0

Vad söt han är! Krya på dig :)

SaraC
0

Tack Lill-Malin :)

LillMalin
0

=)

SaraC
0

#7 Tack så mycket, säger både Eros och matte! :)

lena1
0

haha vilka härliga bilder eros…krya på dig ;-)

[Vargnatt-]
0

vilken härlig dag det lät som :) hoppas du är frisk snart!

Liss
0

Ja här blåser det halv storm låter de som..men eros verkar gilla det!:P

krya på dig!

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

LillMalin
0

hihi :) skicka hit stormen om du vill, då kan jag ta den transporten om jag vill! , miljövänligt, för det kommer ju från naturen! Oskyldig

SaraC
0

#11 Tack så mycket Lena :) Det ska jag försöka med ;)

#12 Ja, det är alltid mysigt att kräla runt lite i snön ;) Hoppas jag med, blir tokig på allt snor :)

#13 Här blåser det inte alls lika mkt längre. Men han gillar det ja. Har fått förlita mig helt på honom flera gånger då det varit snöstorm o man inte sett handen framför sig ;)

Liss
0

#15 Ecko är lika förtjust han! springer som en idiot och glider på isen.. :P Men som du säger, de är bra att ha hund.. så man inte blåser iväg också:)

LillMalin
0

Haha :P spec. om man har en hund som är tyngre, annars blir dte hunden som blåser iväg, t.ex en Chihuahua! ;)

lena1
0

mm det är samma sak med snodden han är expert på att hitta hem jämt ;-)

SaraC
0

Haha oj vad jag ljög! Det blåste ju visst! Och snöade igen. Var precis ut godnatt-rundan

LillMalin
0

;) var dte kul Eros? :)

SaraC
0

Nej, det var inte alls kul med snöstorm! Eller frågar du mig eller Eros? :) Eros berör det inte, han är alltid lika glad att vara ute.

LillMalin
0

Haha, frågar dig och Eros tillsammans!

SaraC
0

Hehe ja som sagt, en som hatar det och en som inte gör det ;)

Em--ma
0

Putt

/ Emma
Kolla in min blogg, väluppdaterad och högt rankad hästblogg- http://enallroundryttare.blogg.se !

LillMalin
0

Rico älskar det, tror jag *funderar* han älskar vintern iallafall, jag tycker också om vintern, det är gulligt med den röda färgen man får på kinderna! :)

SaraC
0

Ja de flesta hundar gillar vinter, snö och kyla :) Jag tycker också om riktig vinter, mycket snö och lagomt med minusgrader. Men när det bara är is eller slask, då vill jag bara ha sommar!

lena1
0

Snodden är inte klok när det är snö, han rullar efter varje 2 meter man går, och far runt som en galning, man blir alldeles slut när man tittar på honom hahaha

SaraC
0

Haha ja det är ju mysigt med snö! Helst om man är välpälsad är det ju efterlängtat med vinter :) Eros springer och käkar snö i farten istället för rullar :)

lena1
0

28, haha ser så kul ut när dom gör så :-))….det gör han i samma veva ju, han kan till och med ligga upp och ner och käka snö från sidan helt galen :-))))

SaraC
0

De är som barn, förstår inte att det kan vara SÅ kul med snö :) Det enda tråkiga är väl när de får klumpar under tassarna, annars verkar de bara tycka snö är underbart :)

Liss
0

Ja dem är verkligen som barn! Iof är ecko ett barn men ändå:P han blir otroligt galen, och inte får han klumpar i tassarna heller.. inte ännu iaf.

Älskar verkligen när han tar fart och glider över vattenpölarna som frusit igen. Min snowboard kille!:)

lena1
0

snodden får inte så mycket snö mellan tassarna utan mera på fanorna på frambenen

SaraC
0

Eros brukar få mest på fanorna längst ner vid bakbenen. Men är man ute länge eller i mycket otrampad snö får han under trampdynorna med. Ser så rolig ut när han försöker sparka bort dem, stackarn.

lena1
0

33 haha försöker han sparka bort dem:-))) måste se kul ut:-)

SaraC
0

Ja, när de sitter under trampisarna blir det ju obehagligt att gå :) Så då sparkar man lite utåt sidan eller hoppar lite på tre ben, tydligen effektiva sätt att få bort det tror han ;)

Hundar_e_mitt_liv
0

Härliga bilder=)