Hur många har Rottweiler?
#1 haha okej, ser ju ut som en rottis iallafall ;)
www.blueberryhedgehogs.com
Va är dom andra 25% Kerstin? det har du väl aldrig sagt?
Aha! =)
#1 Va kraftig hon blivit då!:)
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
#6 naw plutt, älskar rasen :P
inte jag men min ena syster=)
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
#9 va brett huvud! =D är det en tik?
japp, det är en tjej "Blissan"=) Hon är jättestor o grov men tror hon är en liten knähund när man hälsar på dem *s*
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner

#13 Ja är man stor så är det väl inte konstigt om det ramlar lite saker omkring en. Vår äldsta välte julgranen hos bekanta som vi var bjudna på middag hos. Men vi är välkomna tillbaka ändå….
Min yngsta tror också att hon är någon liten knähund. Men det är så underbart för de är så lyhörda för vad människor vill och pockar bara efter kel hos människor som vill det. Jag har aldrig behövt att tänka på att gäster kan tycka att det är jobbigt hos oss.

Vad vacker kodde var!

Har en rottis tjej på 8 år och en dag hund som också hon är en rottis på 8½ år. En underbar ras som fungerar utmärkt i familj och med våra katter.
Mmm jätefin var han :) Och världens snällaste, hade med honom till skolan och medan jag var på lektioner så var han med särskolan och handikappde barn, såå snäll och alla älskade honom :) Men tyvärr fick han muskelförtvining i huvudet vid ett års ålder och fick äta kortison hela livet. Bröt ner kroppen. Så fick ta bort honom i sommras tyvärr :( Nu ligger han begravd i närheten där bilden är tagen, På favoritstället.
Älskar rottisar men man är rädd att om man skaffar en ny så kommer man bara jämföra med honom, att den nya inte är lika bra.
Så får se hur det blir :)

en i stallet har en tik och hennes kompis har nog 3 rottweilrar tror jag
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

# 18 vad var det för skola som tillät pälsdjur? Själv tror jag att det är idealiskt för barn att få umgås med hundar. Speciellt för barn med handikapp. Min äldsta tik är underbar med barn, har en kompis som har en flicka med lindrig autism som bara älskar henne. Flickan ville lämna sin egen hund hos oss så hon kunde få ta med vår hem! De var så sött när de låg näsa mot nos på golvet. De låg på golvet tillsammans flera timmar medans de andra barnen rusade runt.
bondeskola :P Jällaskolan i uppsala