jaha?
Det verkar som det inte går att kopiera texten så jag skriver ner den i stället, och sprid detta vidare…mvh Lena1
Tänkte att detta kan vara bra att veta, och att ni kan varna alla uppfödare och alla ni känner!.
Kvinnan heter numera N N och hennes man heter T, dom har nu bosatt sig i kramfors.
Eftersom denna person har varit noga med att inte efterlämna fodersvärds kontrakt och stamtavlor efter sig, så har hon ännu inte straffats för detta, Kvinnan är klassad som värre än P S, och är MYCKET manipulativ, pratar skånska och är liten och småmullig.
Kan även spela på att hon är svårt sjuk,tex cancer. Hon levde tidigare under skyddad identitet pgr av Hells Angels,men polisen har avtagit henne rätten att leva under skyddad identitet,Hon får inte längre ha kennel, så nu står hennes dotter för en kennel som heter R….hon är som alla andra skojare intresserad av alla slags raser,bara dom kan tjäna pengar!. Dom raser vi verkligen vet är rottwailer Pudel och cocker spaniel, Men det kan vara bra att vara vaksam så inte någon annan ras blir såld till fel människa, hon sålde en belgisk import (rottis) för en kennel som lämnat ut den på foder.
Även jag har hört om denna kvinna tidigare….
1,haha det gick inte att kopiera så jag fick skriva av det, förstår att du undrade ;-)

Henne har jag läst om.
Pratade med en kille som köpt en liten valp. Det var en så kallad olycka på kenneln. Hon sa att hon kom från Leksand. Valpen var det 3 raser i. Japansk Spets, Samojed och ytterligare en spets. Hon mötte upp honom på eurostop i Örebro. Han fick välja mellan 3 hanar. När han hade tittat färdigt på besiktnings papperet tog hon tillbaka det och klippte bort sin namn och adress. Han kan bara meila henne om han har några frågor. Det låter inte riktigt seriöst tycker jag.
Jag måste ta bort namnen du skrivit ut Lena. Ändrar dem till initialer.
Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar
Men kennelns namn kunde väl stå kvar iaf? Det är ju inget personligt
Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆
Det är ju ett kennelnamn som blir utpekat.. Jag är osäker så tar hellre det säkra före det osäkra :) Vill man veta mer om detta så kan man PMa Lena1 :)
Vart ligger kramfors nån stans?
/Ingalill
*Personlig ägodel till 2 söner, 1 katt och 1 hund*
Medarbetare på Singelföräldrar och mobiltelefoner
Helt ok sara tänkte inte på det;-)….pma om ni vill veta ska svara 2 andra nu för jag såg inte detta från början ;-)
Nu har jag pm,at namn till dom som ville veta ;-)
Varför kunde du inte skriva upp det här? :S
12. läs saras inlägg 7 bland annat
Fattade ändå inte, om du kan säga det i PM, så kan du väl säga det i ett inlägg?
14, man får inte peka ut namn på kennlar osv på ett forum…inget konstigt i det, det var jag som inte tänkte på det i morse.
Aha! . du kanske var lite morgontrött? *skämt åt sidan*
men det är ju ändå rätt förståligt.
Kennelnamnet vet jag som sagt inte om det kunde fått stå med. Men namn på privatpersoner får man inte skriva ut :) Men som sagt är det bara att PMa Lena för mer info!
jepp