Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 1305 ggr
LillMalin
0

GokvälL! =)

hej på er! :) va har ni tänkt att hitta på ikväll? och när har ni tänk att sova? =)

Elna
0

Hade tänkt att titta på Titanic och sova efter det! (A)

LillMalin
0

=) va skojj, drunkna inte bara! ^^

Liss
0

Idag har jag sket ont i ryggen efter att har burit eckos jäkla matsäck:S så försöker vara så stilla som möjligt! Ska titta på en film nu "elisabeth and the golden age" och sen får ja se.. sitter och käkar godis och popcorn

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

LillMalin
0

har redan ätit godis, så jag vart inte ens sugen på godis, blir bara illamåande!

Karmatarerskanise
0

Såg melodifestivalen .. men som vanligt fick man skämmas.

Skulle de där vara de bästa Sverige har att komma med? Av alla tusentals bidrag som skickas in?

Nej fy! Hoppas innerligt att det kommer någon bra låt i en av de andra delfinalerna.

Men skulle inte bli förvånad om Christer Sjögren vinner hela sk*tet!

Liss
0

Ja jag visste inte ens att melodifestivalen skulle gå.. men såg de när jag kollade tv.nu .. så kollade på det jag med! Och ingen vettig gick vidare.. Amy är okej, men låter likadant jämt som sagt!

Nu har jag vart ute med ecko sista varvet och vart livrädd som andra gånger. Dumma ecko skit! jagar iväg efter harar, och han är verkligen svin snabb.. blir ju rädd för harens skull! Och så försvinner ecko efter dem bara och man står där och ropar.. men har lärt mig nu att jag inte ska röra mig efter honom.. står jag kvar så kommer han snart! Är bara rädd för vägen som är så nära!!

NU äntligen ska jag sätta mig i soffan och kolla filmen! FY bajs så ont i ryggen jag har då! Vet inte vart jag ska ta vägen snart!:(

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Kleverin
0

#6 Ta en ipren eller nått så du får sova..

Jag ska nog äta lite glass.. tror jag. ätit massa torkad frukt och sånt.. Eller sova, massa folk kommer i morgon. och jag som inte städat än. har till tre på mig.. (i morgon, inte i natt.. :-)

Elna
0

#2 Haha, närå, jag klarade mig! (A)

LillMalin
0

Haha! , va bra!! :D