Hundar iFokus

Hundar

Etikettmedia
Läst 1109 ggr
nobsan
0

Dumpade hundar

Har ni läst om de Kinesiska naken hundarna som blivit upp plockade här och var i Närke? www.nerikesallehanda.se

nobsan
0

Ingen som är intresserad av att läsa om dumpade Kinesiska Nakenhundar??? Krakarna är övergivna av någon och är vilsna.

KaptenKarin
0

Jag har läst och jag tycker det är fruktabsvärt. Jag kan inte förstå hur man kan "dumpa" hundar sådär. Blir så ledsen och vill hjälpa till.

AnneN
0

Jag har läst men finner inga ord som är tillåtna att skriva på ett forum….

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

SparklingTindra
0

Men fi f*n.. Hoppas att dom kommer till bra hem.

lena1
0

samma här läste det jag med,man skulle gärna vilja ha tag på dom som gjorde det morrrrrrrrr

Tezza
0

Finner inte heller några ord, blir bara så förbannadHemlis

Hoppas de får bli älskade familjemedlemmar.

gejsa
0

Jag försökte läsa men såg inte på länken. Vad menar ni har hänt?

Kleverin
0

Det ä'r någon/några som har släppt/tappat bort/ rymt ett antar (ganska många) kinesiska nakenhundar och en bischon frise (stava det var ju hopplöst! ;-) utmed väg 50 här i närke. söder om örebro. de har hittat grupper av hundar med två-tre mils mellanrum. och ingen vill erkänna sig som ägare trots utlysningar i pressen.. men nu bor de på ett pensionat och några hos privatpersoner, som jourhem. de får bo i två veckor om ingen hört av sig då tillfaller hundarna polisen som säljer dem.

gejsa
0

Men herregud vad konstigt det verkar. Kan det vara stulna hundar kanske? Som inte har kunnats säljas. Och att dom inte vet vart dom ska göra av dom. Och då dumpar dom bara för att dom ska hittas.