Hundar iFokus

Hundar

Etikettövrigt
Läst 552 ggr
LillMalin
0

Go'morgon! ;)

Gomorgon på er, hoppas ni har sovit gott =) Har sovmorgogon till 9, men vaknade halv 5 >_<

Vill också dra ett skämt. :

**Kinesernas nya bantningsmetod :
**
Man får äta hur mycket man vill men bara med en pinne! Skrattande

Och  en till! :

**En till bantningsmetod :

Man får äta hur mycket man vill av det man INTE gillar Skrattande**

[Vargnatt-]
0

God morgon :)

Hahah ska testa kinesernas metod :P

Men sovit gott har jag inte gjort, mardrömmar : (

LillMalin
0

Stackarn. va har du drömmt?

[Vargnatt-]
0

Jag drömde att Aramis fick cancer och att min sambo avlivade honom utan att fråga mig först :( Grät som en tok i drömmen och när jag äntligen vaknade och hörde Aramis så var min första tanke "Tack gode gud han är fortfarande kvar". Värsta drömmen på länge

LillMalin
0

Nej, men stackars dig , usch, va drömmar kn vara hemska :( men det är ju skönt när man vaknar och upptäcker att det bara var en dum dum dröm!

[Vargnatt-]
0

Jo verkligen glad att det bara var en dröm!

LillMalin
0

jag också, stackars dig annar! s

Liss
0

Jag brukar me ha sånna där drömmar om ecko. De är väl just att man tänker så mycket på sin vovve och för min del är han min bästa vän, så de kommer in i drömmen bara att massa skit kommer upp ist för lyckliga saker.. som att jag glömmer ecko så jag inte får tag på honom igen och massa knas! sen när man vaknar brukar jag ge honom en stooooor kram:P

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

[Vargnatt-]
0

Jo Aramis är min bästa vän också :) Är ju honom jag är med hela dagarna, inte ofta jag är borta ifrån honom.

Liss
0

#8 hehe neeh samma här.. och åker jag någonstans brukar jag försöka ha med honom:P
Han är väl typ ensam 2 timmar varannan vecka nu eller nått sånt;) om ens de

[Vargnatt-]
0

#9 Jo Aramis är ensam när vi handlar, och det tar väl högst en halvtimme för oss :P Sen försöker vi också ha med honom när vi ska någonstans

Liss
0

#10 mm.. lucky dogs!:P Men det kan ju bero på att vi inte har något liv förutom våra hundar också;) haha!

[Vargnatt-]
0

#11 Haha precis ;)