Hundar iFokus

Hundar

Etikett: off-topic
Läst 539 ggr
Elna
0

OT. Fotoalbumet

Jag har lite problem med mitt fotoalbum. Måste man betala något extra för att lägga in bilder eller är det bara jag som gör fel? Har tryckt på att ladda upp och det står att jag inte har lika mkt minne kvar, men det kommer inte upp ngt i fotoalbumet! :S

LillMalin
0

har hört att flera har haft problem med det.

SaraC
0

Det är ett känt fel, tror inte någon kan ladda upp bilder. Anledningen till att det inte åtgärdas är för att det snart kommer en ny version av iFokus. Så det är inte du som gör fel :)

Mvh, Sara. Värd på Spetsar & urhundar

kerstinjo
0

# 2 när kommer det att komma en ny version? För det har varit så här ganska länge nu.

Kerstin 

Elna
0

Aha, okej! :) Tack för svaren! ;)

Alex
0

#3 Tidigast om ett par veckor. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

LillMalin
0

Inte en ny verson, snälla nån! ;) det är väl inte såhär JÄTTE nytt, så att allt ser helt olika ut än innan? :O för annars kommer jag inte veta hur man gör Skrikandes

Karmatarerskanise
0

#6 Klart vi ska ha en ny version. Då kommer saker fungera bättre och förhoppningsvis se snyggare ut :) Man lär sig snabbt om det skulle vara några större förändringar. Du lärde dig ju hur man gör nu ;)

Rosaparaply
0

Då ska jag vara lite bakåtsträvare och säga "bara det inte blir för mycket nya funktioner"… fördelen nu är ju ändå att det är lätt och enkelt att lära. Man behöver inte gå en två-veckors kurs för att förstå hur det hela fungerar eller läsa en manual tjock som en telefonkatalog för att kuna skriva ett inlägg.

Jag har också problem med mitt fotoalbum…Ledsen.

Karmatarerskanise
0

#8 Haha det är nog ingen risk att man ska behöva gå en kurs ;)

Själv skulle jag gärna se de mer avancerat. Tycker det är kul när man får anstränga sig lite :)

blackangel
0

ohh jag väntar o väntar vill lägga in nya bilder ju….Hemlis

Liss
0

Det ska väl inte komma jätte stora förändringar så, utan mera snyggare upplägg och bättre saker med bilder och text som stavas i word osv osv.. tror absolut inte att iFokus killarna strävar efter att göra de så svårt som möjligt.

Liss - Moderator @ Bodyart.iFokus ☆

Karmatarerskanise
0

Precis LisetteS. De strävar bara efter de bättre.

Alex
0

Som Lisette säger, lite snyggare, lite bättre och även troligtvis lättare, i alla fall när man vant sig. ;) Så inget att vara oroliga för :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst