Hundar iFokus

Hundar

Etikettefterlysningar
Läst 7860 ggr
Canonball
0

Västgötaspetsar?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå allihopa! Jag är ny är på hundar iFokus, så jag undrar om det finns någon västgötaspets ägare här inne? Själv har vi tre stycken hemma, snart sju (vår tik väntar valpar). Mina hundar heter 

Antimos Bullerby Äskil

Hurradonet Yuppien Yorvar

Westorp Doris Day

Sedan undrar jag om det finns någon här inna med Hurradonet Tryggve Trufkort i stamtavlan? Våran förra hund. Hunden på bilden är Yorvar.

LillMalin
0

söt bild! :)

L8sson
0

jag avgudar västgötaspetsar!!

dom e små kopior på jämthundar tycker jag men hur jädra söta är dom inte? och deras personlighet  är speciell :D älskar rasen :)

Susan-J
0

Jag har haft en korsning mellan Västgötaspets och Gråhund. Han somnade in för snart 1 år sen som en gammal herre på 16 ½ år. Men han påminde väldigt mycket om en Västgötaspets fast han va en korsning. Sänder med en bild.

Canonball
0

#1 Tack ;)

#2 Okej, har du haft en egen? Eller har du en?

#3 Härligt med så gamla hundar Glad

L8sson
0

#4 jag har en jämthund ^^ men tycker västgötaspetsar är så speciella :D

Dobben
0

åhh dom är så fina! xD min hund Dobby är en blandning med västgötaspets

[Malin3033]
0

Västgötaspetsar är ju för vackra! våran granne har en västgötaspets, en renrasig omplacering som blev slagen i tidigare hemmet. men hur underbar som helst. :)

Susan-J
0

#4 ja det är ju det :) Men man såg aldrig på honom att han va så gammal utan dom 2 sista veckorna i hans liv.

trex
0

Vi har en västgöte,hon är 6 år,himla trevliga hundar.Gubben vill gärna ha en till.Men man skall hinna med också.På bilden rullar hon sig vid stallet.

Canonball
0

#9 Vad heter den??